قیمت هواکش سیرکوله

با این مقاله همراه باشید؛ تا به روز از قیمت هواکش سیرکوله مطلع باشید. این فن جهت انتقال هوا و یکنواخت سازی دما و رطوبت در سالن های گلخانه ها،پرورش قارچ،ورزشگاه ها،مرغداری ها و دامداری ها استفاده می شود.این هواکش در زمستان جهت پخش گرما در کمترین زمان ممکن در سرتاسر سالن استفاده شده که این امر باعث کاهش مصرف سوخت می گردد.

قیمت هواکش سیرکوله:

قیمت هواکش سیرکوله بسنه به سایز آن و موتور استفاده شده در آن متغییر بوده و با توجه به نوسانات بازار تغییر می کند اما ما به شما اطمینان می دهیم که می توانید این هواکش هارا با نازلترین قیمت و کیفیتی مرغوب از طریق ما خریداری نمایید و بصورت مستقیم و بدون واسطه آنرا تهیه نمایید برای دریافت قیمت بصورت روزانه شما می توانید از طریق ارتباط با بخش فروش و یا عضویت در کانال تلگرام مرغداری از آخرین قیمت و تخفیفات ویژه ما مطلع گردید

فروش هواکش سیرکوله:

یکی از پر کاربرد ترین هواکش های مورد استفاده در سالن ها از فن سیرکوله می باشد. اکنون با اطلاعات جمع آوری شده در مورد مزایا و ویژگی های این محصول، هر سالنی مستلزم این است که از فن سیر کوله برای تهویه بهتر استفاده نماید. شایان ذکر است با وجود سایت های معتبر به منظور بهره گیری بهتر و خرید منحصر به فرد بدون واسطه این محصول استفاده نمود.

همچنین هم این نمونه سایت ها این امکان را به شما خریدار می دهد تا با کارشناسان این مجموعه به طور مستقیم حتی حضوری ارتباط برقرار کرده تا بهترین محصول به همراه بهترین قیمت خریداری کنید.

مشخصات فنی فن سیرکوله

معمولا فن های سیرکوله در ارتفاع بالا از سقف های سالن نصب می شوند.

این فن با جبران افت فشار باعث عملکرد تهویه مناسب و افزایش بازدهی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل هیتر ها،جت فن ها، فن های آکسیال می باشد.

در این مدل با اتصال مستقیم موتور به پروانه، هوادهی را در سطح بسیار بالایی افزایش داده و راندمان بالای 90 درصد را به همراه دارد. از قابلیت های فن سیرکوله این است که جهت یکنواختی دما و اعتدال رطوبت هوا به مقدار قابل توجهی از تغییرات هوا جلوگیری کرده و به دلیل به گردش در آوردن دائمی آن از رشد باکتری پیشگیری می کند.

فروش فن سیرکوله

این هواکش به همراه خود ترموستات و دماسنج جداگانه داشته است. در فصل زمستان سنسور دما در ارتفاع پایینی نصب می شود چون در فضای بالا هوا گرم تر است و این فن دیرتر شروع بکار می افتد و این موجب سرما خوردن طیور و دام می شود. اما در فصل تابستان سنسور در ارتفاع بالاتری نصب می شود. در فصول گرم با افزایش گرما، هوا در زیر سالن تجمع می کنند و این در عملکرد هواکش ها اختلال ایجاد می کند و به اصطلاح هوا دم کرده و شرجی می شود.اما خوشبختانه با تجهیز فن سیرکوله در سوله ها، با ایجاد این رخداد، در کوتاه ترین زمان، هوای انباشته شده را تخلیه ی کن.

مشخصات فنی هواکش سیرکوله:

  • هفت پره از جنس استیل
  • قطر پروانه: 50 سانتی متر
  • توان موتور : 360 وات
  • شدت جریان: 1.7 آمپر
  • هوادهی در صفر پاسکال: 6800متر مکعب در ساعت
  • از ویژگی های این هواکش:
  • گردش هوا در زمان ناچیز
  • مصرف انرژی کم
  • کم صدا بودن
  • نصب آسان
  • نگهداری و تعمیرات آسان
  • جلوگیری از انباشته شدن هوای گرم

صادرات فن سیرکوله

صادرات هواکش سیرکوله به عراق:

با وجود اینکه این محصول در چند مدل هلندی و چینی در حال تولید می باشد و عرضه بازار می کند؛ شرکت های ایرانی با توان هرچه تمام تر در تولید این محصول و ارتقا روز افزون در حالت کیفی آن در حال رقابت با همتا های خود می باشد.

نکته حائز اهمیت قیمت فوق العاده این هواکش نسبت به بقیه تولید کنندگان در سیر فروش می باشد. به همین دلیل فن سیرکوله با توجه به کیفیت عالی و قیمت ارزان به فروش عالی به صورت آنلاین و اینترنتی نسبت به سایر شرکت ها رسیده است.

هواکش های سیرکوله مرغ صنعت در دیگر مراکز فروش تجهیزات مرغداری مانند سایت عمده  فروشی تجهیزات مرغداری sanatmorgh.ir بفروش میرسد

 

همراه ما باشید تا با بهترین قیمت و بروز ترین محصولات رو خریداری کنید!