قیمت پنجره اینلت مخصوص مرغداری

قیمت پنجره اینلت که برای تهویه سالن های مرغداری به کار گرفته می شود را می توان از طریق سایت های معتبر عرضه کننده محصولات مرغداری پیدا نمود. پنجره اینلت یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم در صنعت مرغداری می باشد.

قیمت پنجره اینلت

اینلت ها معمولا در ابعاد های مختلفی تولید می شود و به همین منظور قیمت پنجره اینلت با هم تفاوت دارد. شرکت ما با در نظر گرفتن کمترین مقدار سود و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه،قادر به فروش آن به صورت عمده که شامل حداکثر تخفیفات است می باشد.

امروزه برای خرید بهینه و ارزان و به اصطلاح از تولید به مصرف شرکت ما با داشتن شبکه گسترده، مرغدار را قادر به انتخاب و یک خرید درست می کند.تنها با داشتن آدرس سایت یا تماس تلفنی می توانید این کار را برای خود قادر سازید.

پنجره اینلت

پنجره اینلت

همانطور که می دانید پنجره اینلت یکی از ملزومات انواع مرغداری ها و سالن های پرورش طیور است. که البته امروزه تنوع بالایی در ساخت آن ها ایجاد شده است. پنجره های اینلت به صورت اتوماتیک و کنترلی نیز تولید شده است. که برای سالن های بسیار بزرگ و مکانیزه یا همان سالن های مرغداری صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایز این پنجره ها متفاوت بوده و همین طور در تعداد مختلفی با توجه به مساحت سالن مورد استفاده قرار می گیرد.

پنجره های اینلت موجب بهبود تهویه و عبور و مرور هوا در سالن ها شده و و موجب کنترل تهویه هوا در سالن ها می شود.

کارایی پنجره اینلت

فوائد پنجره اینلت

صرفه جویی در مصرف انرژی

یکنواخت کردن محیط سالن

طول عمر بالا و ضد زنگ و ضد پوسیدگی

تنظیم دریچه به وسیله وینچ

تنظیم فشار منفی سالن

 

یکی دیگر از مزایای اینلت را می توان گفت. هوای گرم تجمع یافته در زیر سقف را با هوای ورودی مخلوط کرده و به سطح پایین هدایت کرده تا در فصل سرد باعث گرم تر شدن و یکنواختی محیط شود.

کارایی پنجره اینلت

کارایی پنجره اینلت

امروزه برای تهویه مناسب و هوادهی خوب و یکنواخت از باز شوهای طبیعی استفاده می کنند. انتقال هوا به صورت طبیعی موقعی مطرح می شود که دما هوا و رطوبت محیط، مناسب پرورش دام و طیور و یا گیاهان باشد.

در مناطق خیلی گرم یا خیلی سرد توصیه نمی شود.ولی در هوای معتدل، پنجره باعث خروج هوای گرم و گرد وغبار و همچنین گاز تولید شده (آمونیاک) می شود. و با ایجاد کوران به همان مقدار هوای تازه و پاک وارد محیط می شود.

به این پنجره ها نیز اینلت می گویند. که بهترین محل نصب آن این است که در مسیر جریان باد قرار گیرد تا با وزش باد بتواند کارایی خود را داشته باشد.

اما در فصول سرد برای مانع شدن هوای سرد به محیط داخل سالن،دریچه اینلت را به وسیله وینچ مسدود می کنند.

فوائد

برای آشنایی با سیستم های دیگر تهویه مورد استفاده در مرغداری مانند هواکش مرغداری ،پد سلولزی ،مه پاش و سیستم های گرمایشی می توانید برروی لینک های قرار داده شده کلیک کنید

این محصول در بیشتر سایت های معتبر فروش تجهیزات مرغداری مانند سایت  www.imorghdar.ir  و www.sanatmorgh.ir به فروش می رسد