بازار فروش هواکش مرغداری 100

بازار فروش هواکش مرغداری 100در فصول مختلف سال در ایران چگونه است؟ بازار فروش هواکش مرغداری 100 در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا و ماندگاری بیشتر بوی نامطبوع در مرغداری های و سالن های صنعتی بهتر است و همچنین ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه و تهویه مناسب ان سبب رونق فروش این محصول در طول سال شده است.

بازار فروش هواکش مرغداری 100

بازار فروش هواکش مرغداری 100 با توجه به عرضه و تقاضا  تعیین می گردد. هواکش 100 از جمله دستگاه های کارامد و با قابلیت در کشتارگاه ها و مرغداری ها بوده و به همین دلیل دارای بازار فروشر بسیار خوبی نیز می باشد.
طراحی ، تولید و عملکرد بالای این محصول  نشان دهنده ساخت بینظیر  آن می باشد. بازدهی بالا انرژی، جنس بدنه مقاوم ،کیفیت جنس پره ها، ماکزیمم خروجی هوا از  ویژگی های هواکش مرغداری 100 می باشد. از عملکرد های خوب این دستگاه میتوان به :پانچکاری شدن این دستگاه توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک و هوزینک پروانه سبک اشاره کرد همچنین مقاومت در برابر رطوبت از ویژگی های بارز این دستگاه می باشد.

مشخصات هواکش مرغداری 100

خریداران هواکش مرغداری 100 قبل از هرکاری باید با توجه به فضای مرغداری،کشتارگاه و سالن های صنعتی خود مشخصات فنی نوع هواکش مورد نظر خود را بررسی کنند و ببینند که ایا مناسب شرایط مرغداری شما می باشید یا نه.

در اینجا به بررسی برخی از مشخصات هواکش مرغداری 100میپردازیم که با مطالعه ان فرایند انتخاب نوع هواکش و خرید هواکش برای شما عزیزان اسان تر باشد.

 

مدل هواکش fp5 , 100
تعداد پره 5
جنس پره ppg
قطر پروانه (سانتی متر) 91.5
توان موتور و فاز موتوژن( اسب بخار) سه فاز 1.5 اسب
شدت جریان ( آمپر) 1.7
هوادهی در 0 پاسکال( مترمکعب بر ساعت) 20500
هوادهی در 20 پاسکال( مترمکعب بر ساعت) 19000

خرید عمده هواکش مرغداری100

درصورتی که پس از مطالعه مشخصات محصول ،قصد خرید عمده داشته باشید میتوانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید و اطلاعات مورد نیاز در خصوص قیمت و شرایط خرید را بپرسید.

اجزای هواکش مرغداری 100

یکی دیگر از فاکتور های مهمی که در خرید هواکش مرغداری باید مد نظر قرار داد اجزا یا ساختار فیزیکی هواکش مرغداری می باشد.

لازم به ذکر است که اجزای هواکش مرغداری 100 شامل:

موتور

پره هواکش مرغداری 100سانتیمتری

دمپر هواکش

می باشد.