بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری

بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری در فروشگاه های اینترنتی تبلیغ می شود و خریداران می توانند با این روش پیشرفته این محصولات را خریداری کنند.
آبخوری از جمله تجهیزات ضروری در هر مرغداری می باشد که در هر فروشگاه تجهیزات مرغداری به فروش گذاشته می شود. این ابزار ها در انواع متفاوتی هستند که بازار های فروش خوبی را برای خود رقم زده اند.

بهترین مدل آبخوری جامبو

آبخوری جامبو از جمله آبخوری های پرفروش است که عمده مصارف آن ها در سالن های نیمه حرفه ای و نیمه صنعتی است که با قیمت های مختلفی در دسترس مرغداران قرار می گیرد.
بهترین مدل آبخوری جامبو در شهر های مختلف ایران مورد معامله قرار می گیرد و این آبخوری ها معمولا با قیمتی بالاتر به فروش گذاشته می شود.

بهترین مدل آبخوری جامبو

 آبخوری جامبو :

در امروزه از آبخوری اتوماتیک در سالن های مرغداری به منظور بهداشت  و کیفیت بهتر استفاده می کنند و جایگزین مناسبی در مقابل آبخوری های سنتی شده است

از بهترین و پر مصرف ترین آبخوری مورد استفاده در صنایع مرغداری که به صورت تمام اتوماتیک عملیات آبدهی را انجام می دهد آبخوری جامبو می باشد.

در این سیستم به دلیل سادگی و آسان بودن نیاز به تخصص ندارد فقط تنها با نصب و قرار گیری در محل مناسب به شیلنگ آب متصل می شود.طوری که به محض پر شدن مخزن آب، توسط مکانیزم داخل مخزن، مانع سر ریز شدن آب داخل مخزن می شود.

آبخوری جامبو شامل دو بخش کلی قیف و آبخوری می باشد و جنس آن از پلاستیک فشرده که مقاومت بالا و نشکن است می باشد.

نحوه استفاده از این مدل بسیار آسان است و نیاز به تخصص ندارد طوری که ابتدا با پیچ که در انتهای آبخوری است را به قیف وصل می نماییم سپس آبخوری را به وسیله طناب و قلاب به اندازه دلخواه و مورد نیاز آویزان می کنیم. و شیلنگ آب را به بالای آبخوری متصل می کنیم.

با داشتن مکانیزم داخل آبخوری قطع و وصل شدن آب را تنظیم می کنیم سپس با پر شدن آب، مکانیزم عمل کرده و آب قطع می شود.

نکات قابل توجه آبخوری جامبو :

به منظور عملکرد بهتر آبخوری جامبو مقداری از کف زمین فاصله داشته باشد.

برای پر کردن آب در آبخوری، فشار صفر پاسکال بهترین گزینه است.

اتصال شیلنگ به شبکه آبرسانی شهری انجام نگیرد چون با فشار است.

برای آبرسانی از فشار شکن یا منبع آب استفاده شود.

برای جلوگیری از بیماری هر چند بار یک بار کف سالن شستشو و ضد عفونی شود.

از چکه کردن و نشتی آب اطمینان حاصل کنید.

در صورت خیس بودن بستر بایست به فشار آب یا عمل نکردن مکانیزم توجه کرد.

 

مزایای آبخوری جامبو :

افزایش بهداشت

شستشو نظافت بهتر

عمر طولانی

تنظیم ارتفاع دلخواه

هر 80 مرغ یک آبخوری

نصب آسان

نگهداری راحت

سهولت در ضد عفونی کردن کف سالن

مقاومت بالا

بایست توجه داشت که آبخوری جامبو در ارتفاع متناسب با اندازه و وزن مرغ نصب گردد در صورت عدم توجه موجب مرگ و میر و تلفات جبران ناپذیری را متحمل می شوید.

یکی از رایج ترین آبخوری ها در مرغداری ها، آبخوری جامبو می باشد چرا که با اتوماتیک بودن این محصول، کمتر دچار آلودگی می شود.

در بیشتر مرغداری ها، مرغداران گرایش بیشتری به آبخوری جامبو را دارند.تا با کمترین دخالت دستی، آب بهداشتی را در اختیار  مرغ قرار دهند.

قیمت آبخوری جامبو

قیمت آبخوری جامبو :

بهتر است قبل از خرید از کیفیت و جنس این محصول اطلاعاتی کسب نمایید تا با اطمینان بیشتری هر یک از محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید. خرید این محصول به دو روش زیر امکان پذیر می باشد.

با حضور خود به دفاتر فروش و ارتباط با نمایندگی

از طریق آنلاین و بدون واسطه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مرغداران به شکل اینترنتی محصولات مورد نظر خود را خریداری می نمایند. تا با خرید مستقیم،ارزانترین و به قیمت درب کارخانه محصولات را در اختیار داشته باشند.

 

صادرات تجهیزات تهویه :

شرکت بادرام تهویه تولید کننده انواع تجهیزات تهویه مرغداری می باشد و با مراکز فروش متعددی در زمینه تجهیزات مرغداری این شرکت با تلاشی دو چندان توانسته در سال های اخیر در عرصه صادرات از رقبای خود پیشی بگیرد و همچنین با جلب کردن اعتماد مشتریان خود در کشور های همسایه در زمینه کیفیت و همچنین قیمت منصفانه نسبت به سایر تولید کنندگان، به فروش بالایی برسد.