تولیدی هواکش مرغداری صنعتی

تولیدی هواکش مرغداری صنعتی، انواع هواکش مخصوص مرغداری های صنعتی را طراحی می کند. برای شناخت بهترین نوع هواکش های صنعتی و آشنایی با نحوه کار و قیمت آن ها می توانید با ما در این مطلب همراه شوید . و برای اینکه بدانید چگونه می توانید بهترین هواکش مرغداری مناسب مرغداری خود را از کجا تهیه کرد.

کاربرد هواکش مرغداری صنعتی چیست؟

تولیدی هواکش مرغداری بادرام با توجه به اینکه  هواکش مرغداری صنعتی یکی از بهترین وسایل برای تهویه هوا و از تجهیزات ضروری هر مرغداری است. هواکش های متنوعی برای اقسام گوناگون مرغداری در بازار وجود دارد.

انواع هواکش مرغداری صنعتی

هواکش محوری: 

فن های محوری در راستای محور فن، هوا را به جریان در می آورند. از این فن ها برای به جریان در آوردن هوا، تهویه، دمنده و مکنده استفاده می شود. فن محوری مرغداری در شرایط یکسان حجم هوای کمتری را انتقال می دهد و قیمت آن مقرون به صرفه است. میزان هوادهی این نوع از فن ها به دور فن، ابعاد پره ها و شکل پره های فن مرتبط است. به طور معمول فن های محوری از انواع فن هایی هستند که در صنعت مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی هواکش محوری 

1- سبک بودن

2- مقرون به صرفه در ظرفیت مشابه با فن سانتریفیوژ

3- ابعاد و اندازه مناسب

4- راه اندازی آسان

5- تغییرات دور با تغییر تسمه فولی به آسانی صورت می گیرد

6- می توان با نصب دمپرها میزان جریان هوا را کنترل کرد

تولیدی هواکش مرغداری صنعتی

ویژگی فن محوری یا فن آکسیال مرغداری

از فن آکسیال برای خارج کردن هوای گرم و آلوده داخل سالن و همچنین برای دمیدن هوای تمیز و خنک به داخل استفاده می شود.

فن سیرکوله و جت فن مرغداری

یکی از عوامل تأثیر گذار برای رسیدن به تولید مطلوب در مرغداری ها، گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ، یکنواختی هوای داخل سالن می باشد. از فن های سیرکوله یا جت فن ها در گلخانه ها جهت یکنواخت کردن هوا، انتقال حرارت جمع شده در سقف و در مرغداری ها برای هدایت گاز آمونیاک تولید شده به سمت فن های تخلیه، استفاده می شود. جت فن ها با انتقال هوای گرم محدوده بالایی سالن به قسمت های پایین نقشی اساسی در صرفه جویی در مصرف انرژی دارند. فن های سیرکوله با توجه به شرایط تهویه سالن یا به دیوار نصب می شوند و یا از سقف آویزان می گردد که نقشی مهم در رساندن هوای سالم و تمیز به تمامی قسمت های سالن مرغداری و گلخانه ها دارند. انحنای لبه های فن سیرکوله نقشی مهم در میزان بازدهی و مصرف انرژی این فن ها دارد.

انواع فن سیرکوله مرغداری

با توجه به ابعاد سالن های مرغداری و گلخانه ها از فن های سیرکوله با قدرت های متفاوتی استفاده می شود که قدرت این فن ها هم براساس اندازه پروانه تعیین می شود و با توجه به قدرت فن سیرکوله میزان هوادهی و قدرت پرتاب هوای آن ها متفاوت خواهد بود.

شرکت تولیدی صنعتی بادرام تهویه در راستای تولید انواع هواکش های صنعتی و تأسیساتی با کیفیت بالا به فعالیت می پردازد. از جمله محصولات این شرکت می توان به هواکش گلخانه ، هواکش مرغداری 100 ،هواکش مرغداری 140 ، فن سانتریفیوژ ، دم فشار قوی و … اشاره نمود.

تولیدی هواکش مرغداری صنعتی، مجهزترین و کاربردی ترین هواکش ها را با قابلیت مطلوب تولید می کند. برای تهیه بهترین هواکش های مرغداری صنعتی با جنس خوب و قیمت مناسب، بهترین کار مراجعه مستقیم به تولیدی ها و خرید بدون واسطه می باشد.

این شرکت با مراکز معتبر فروش تجهیزات مرغداری مانند www.imorghdar.ir , sanatmorgh.com در حال کار بوده و اجناس آنرا می توانید از مراکز معتبر خریداری نمایید