خرید اینترنتی دریچه اینلت مرغداری

خرید اینترنتی دریچه اینلت مرغداری ها می تواند این امکان را برای خریدار فراهم کند. که جدید ترین نوع آن و همینطور با کیفیت ترین نوع آن را خریداری نماید. دریچه های اینلت از از مهم ترین تجهیزات برای تهویه می باشد.
خرید اینترنتی دریچه اینلت می تواند برای سالن های پرورش طیور و مرغداری ها به صرفه باشد. چون خریداران با خرید اینترنتی هم در زمان خود صرفه جویی می کنند و هم می توانند انواع اجناس موجود در بازار را مشاهده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.
همانطور که میدانید دریچه های اینلت برای کنترل جریان هوا در مرغداری ها و گردش هوا در سالن مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد. این پنجره های ورودی دارای ابعاد مختلف و ارتفاع های متفاوتی می باشد.
دریچه اینلت برای هوادهی با توجه به فضای سالن در سایزهای مختلفی تولید می شود. تعداد دریچه های اینلنت را با توجه به مساحت مرغداری و همینطور ارتفاع دیوارها تعیین می کنند.

 

 

نمایندگی فروش پنجره اینلت مرغداری در ایران

سیستم های تهویه هوا یکی از مهمترین تجهیزات در صنایع بخصوص در بخش طیور و مرغداری ها به شمار می رود.
دریچه اینلت مرغداری سبب جابه جایی هوا و متعادل شدن جریان هوا می شود.
این پنجره ها که عمدتا به مکانیزه و خودکار تولید می شوند مزیت های بسیاری دارد همچون:

  • تهویه هوای مناسب
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و سوخت
  • گرمایش و سرمایش متناسب با محیط
  • مقرون به صرفه بودن
  • کاهش تلفات در صنایع مرغداری و طیور

این پنجره ها به اشکال و اندازه های مختلف در مصارف گوناگون در کشورهای مختلف تولید و به فروش می رسد.
یکی از تولیدکنندگان دریچه اینلت مرغداری این محصول ایران است که توانسته در این عرصه به رقابت بپردازد که این امر برای مصرف کنندگان داخلی بسیار به صرفه تر است.

 

خرید اینترنتی دریچه اینلت مرغداری

 

 

چرا سیستم تهویه در پرورش طیور از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

در اماکن رشد و پرورش طیور تهویه هوا و وجود هوایی مناسب بسیار حائز اهمیت است چرا که سبب کاهش تلفات می شود.
امروزه سیستم های تهویه دیگری هم هستند که با کاربرد های متفاوت در صنعت پرورش طیور مورد استفاده قرار می گیرد که شامل خرید هواکش مرغداری و مه پاش و همچنین پد سلولزی نیز می شود.
پنجره های اینلت یکی از تجهیزات مهم در این امر محسوب می شود.
وجود سیستم مرکزی در کل سالن باعث شده تا پنجره ها به صورت خودکار باز و بسته شوند و هوای بیرون را به داخل آورده و با هوای داخل ترکیب کند و سبب پایداری دما در سالن های پرورش طیور می شوند.

 

چرا سیستم تهویه در پرورش طیور از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

 

پنجره اینلت در سالن مرغداری چگونه عمل می کند؟

در سالن های مرغداری داشتن تهویه ای مناسب بسیار مهم است و باعث افزایش بازدهی در محصول و کاهش هزینه های مصرفی و اتلاف سوخت می شود.
امروزه در سالن های مرغداری مدرن عموما از پنجره های اینلت خودکار جهت تهویه و هوادهی مناسب در سالن ها بهره می گیرند تا راندمان کارشان را بالا ببرند.
این پنجره ها را به صورت موازی و در فاصله ای مناسب از سقف نصب می کنند و این کار نیاز به متخصصان دارد تا خروجی و ورودی هوا کنترل شده صورت گیرد.
در فصول گرم که دمای سالن ها بالا می رود دریچه به سمت کف است تا هوای بیرون سریعتر به کف سالن برسد و هوای داخل متعادل شود و در فصول سرد دریچه های این پنجره به سمت سقف باز می شود تا هوای سرد بیرون به سمت سقف برخورد کند و با هوای گرمی که به علت سبکی هوای گرم در سقف قرار گرفته با هم ترکیب شده و به سمت پایین ریزش کند در این صورت جوجه ها با تغییرات ناگهانی هوا که قطعا سبب افزایش تلفات می شود روبه رو نمی شوند.

 

پنجره اینلت در سالن مرغداری چگونه عمل می کند؟

 

خرید مستقیم پنجره اینلت از کارخانه

خرید پنجره های اینلت به صورت های متفاوتی صورت می گیرد. یکی از بهترین شیوه های خرید، خرید مستقیم از کارخانه است با این کار واسطه ها حذف می گردد که قطعا با قیمت بسیار مناسبتر می توان خرید بهتری از خود کارخانه انجام داد. برای این کار باید از طرق اینترنت با کارخانه مکاتبه داشت و ثبت در خواست نمود.

 

نمایندگی فروش پنجره اینلت مرغداری در ایران

 

صادرات دریچه اینلت مرغداری به دیگر نقاط جهان

شرکت های زیادی در امر تولید پنجره های اینلت فعالیت دارند که در انواع و اشکال مختلف این پنجره ها را تولید و روانه بازار می کنند.
یکی از این شرکت ها شرکت صنعت مرغ است که شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع تجهیزات مرغداری را مشاهده کنید.
پنجره های تسویه هوا در مرغداری ها با حرکت انتقالی هوا در سالن سبب افزایش تولید و سود دهی بیشتر می شود.
کارخانه های تولید کننده این محصول بسته به نوع محیط و فعالیت مرغداری انواع مختلفی از پنجره های اینلت را تولید کرده اند.
شرکت های مختلفی در کشورهای دیگر به ساخت این محصول پرداخته اند و در این ایران نیز تولید کنندگان متعددی پا به عرصه دریچه اینلت مرغداری نهاده اند و سعی در فراهم کردن نیازهای مشتریان داخی هستند.
تولیدگنندگان داخلی حتی علاوه بر تامین نیاز های داخلی به صادرات این محصول روی آورده اند و به کشور های دیگر نیز محصولاتش را ارایه می دهند به این طریق باعث رشد اقتصاد کشور در زمینه صادرات و تولید پنجره های اینلت می شوند.

خرید مستقیم پنجره اینلت از کارخانه

 

در انتها اگر قصد خرید این محصول را دارید شما می توانید با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.