خرید و فروش جت هیتر برقی مرغداری

خرید و فروش جت هیتر برقی چگونه انجام می گیرد ؟جت هیتر برقی  با استفاده از انرژی برق موجت گرمایش پیرامون خود را فراهم می کند و در سالن های مختلفی اعم از گلخانه ها، سالن های مرغداری و سالن های صنعتی به کار گرفته می شود.این جت هیتر  یکی ار انواع جت هیترها می باشد که موجب آلودگی هوا نمی شود.

جت هیتر

در حال حاضر جت هیترها یکی از بهترین نوع سیستم گرمایشی مستقیم در محیط­های صنعتی از جمله سالن­ های مختلف، ورزشگاه­ ها، اماکن عمومی، مرغداری، گلخانه ­ها،کارخانجات، استخرها و غیره که با کمترین میزان مصرف سوخت توانایی تامین گرمای موردنیاز محیط خود را دارد، هستند. جت هیترها در انواع مختلف ساخته و به بازار ارائه می شود.

انواع جت هیترها

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی در واقع نوعی بخاری صنعتی است، انرژی گرمایی به صورت کاملا برقی و بوسیله المنت­ها تولید می ­گردند که فاقد آلایندگی زیست محیطی بوده است. یا به عبارت دیگر این جت هیترها مانند دو نمونه دیگر جت هیتر که شامل گازی و گاژوئیلی می باشد موجب تولید گازهای دی اکسید کربن و مونوکسید کربن نمی شود. این جت هیترها در دو نوع طراحی و راهی بازار می شود که در زیر ذکر شده است.

انواع جت هیتر برقی

  • تک فاز
  • سه فاز

جت هیتر برقی

خرید و فروش جت هیتر برقی

خرید جت هیتر برقی برای تامین گرمایش سالن های مرغداری، گلخانه ها، سالن های صنعتی یک امر ضروری است. دارندگان سالن های مرغداری می توانند برای خرید این محصول به صورت اینترنتی اقدام نمایند. مشتری می تواند با مراجعه به سایت محصول مورد نظز هود را با توحه به نیاز خود انتهاب کرده و خریداری نماید. جت هیتر به طور کلی در دو نوع طراخی و تولید می شود که اعم از دودکش دار و بدون دودکش می باشد. مشتری باید با توجه به مکانی که قرار است از این محصول استفاده کند به انتخاب یکی از این دو نوع محصول  بپردازد.

جت هیتر برقی