دانخوری اتوماتیک | انواع دانخوری اتوماتیک طیور

دانخوری اتوماتیک پرکاربرد ترین نوع دانخوری مورد استفاده در سالن های پرورش طیور می باشد و در انواع مختلف وجود دارد باید دقت داشت دانخوری برای پرندگان مختلف متفاوت بوده و نوع پرنده در انتخاب دانخوری مناسب برای آن اهمیت دارد.
در سراسر کشور نمایندگی های مختلفی وجود دارند که متنوع ترین دانخوری ها را برای مشتریان عرضه می کنند. این نوع دانخوری ها هم در جنس خارجی و هم در جنس ایرانی قابل فروش می باشند.

قیمت دانخوری اتوماتیک :

برای خرید انواع دانخوری اتوماتیک پس از دریافت لیست قیمت باید با بخش فروش شرکت تماس گرفته و پس از دادن اطلاعات محصول درخواستی و واریز وجه اقدام به ارسال فیش واریزی نموده تا محصول را دریافت نمایید ما برای سرعت بخشیدن در امور مربوطه و تسریع نمودن در ارسال محصولات به دست مرغدار،خرید به صورت آنلاین رواج بسیاری یافته تا مرغدار بدون حضور خود بتواند محصولات را خریداری و در اندک زمان ممکن ارسال گردد.

قیمت دانخوری اتوماتیک محصول با توجه به تولید کنندگان متعدد،ارقام متفاوتی دارد. شما با کمی اطلاعات می توانید با جستجو در محیط مجازی با قیمت دانخوری آشنا شوید.

در این راستا شرکت ما با ارائه بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت همیشه در سدر فروشندگان این محصول بوده است.

قیمت دانخوری اتوماتیک

انواع دانخوری اتوماتیک طیور :

  • دانخوری اتوماتیک مرغ
  • دانخوری اتوماتیک بوقلمون
  • دانخوری اتوماتیک اردک
  • دانخوری اتوماتیک بلدرچین
  • دانخوری اتوماتیک کبک

با کمک تکنولوژی، مرغداران دیگر به روش های گذشته و سنتی در تغذیه طیور استفاده نمی کنند. و بیشتر گرایش مرغداران به دان دهی از مدل های جدید می باشد.

چرا که در دانخوری اتوماتیک هم سرعت تغذیه و هم مصرف بهینه تری صورت می پذیرد و به همین در اکثر مرغداری ها تا مرسوم شده است.

انواع دانخوری اتوماتیک مرغ

در حال حاظر به دو مدل بر می گردد که در زیر نام برده شده است.

دانخوری بشقابی

دانخوری زنجیری

در دانخوری بشقابی معمولا به ازای هر 50 مرغ یک بشقاب و در دانخوری زنجیری به طور پیوسته چرخه ی داندهی توسط زنجیر در حال حرکت است. از هر دو مدل برای تمامی سنین از جوجه تا مرغ بالغ انجام پذیر است با این تفاوت که در دانخوری زنجیری به دلیل محدودیت ارتفاع نمی توان برای جوجه یک روزه تا هفته اول استفاده نمود.

از دیگر تفاوت های این دو مدل می توان گفت در دانخوری زنجیری به علت پیچیدگی در سیستم نمی توان به صورت ساده و آسان برای نظافت و شستشو سالن انجام گیرد و همچنین به دلیل خطی بودن مرغان قوی تر به راحتی دان های مرغوبتر را انتخاب کرده و همین باعث وزن گیری ناقص طیور می شود.

ویژگی های دانخوری اتوماتیک :

بهبود دادن ضریب تبدیل

توزیع سریع دان

تقسیم غذا به شکل مساوی در تمام سالن

کاهش حجم کارگر

کم مصرف بودن انرژی

کم صدا بودن

استفاده از هاپر برای بار گیری

جلوگیری از آلودگی دان و شیوع بیماری

واکسیناسیون آسان و صحیح

تعمیر و نگهداری آسان با کمی تخصص

استفاده از دانخوری های اتوماتیک علاوه بر نکات ذکر شده فواید دیگری نیز در زمینه پرورش طیور دارد که در این مطلب نمی توان بررسی کردو ما در بررسی هر یک از انواع دانخوری به آن پرداخته ایم که برای آشنایی بیشتر لینک آن مطالب در متن موجود می باشد

ویژگی های دانخوری اتوماتیک

فروش انواع تجهیزات مرغداری ارزان :

این شرکت برای فروش انواع تجهیزات مرغداری  مانند هواکش مرغداری صنعتی ، فن سیرکوله ، پدسلولزی و سیستم های دانخوری و آبخوری مرغداری تخفیفات ویژه ای را برای شما در نظر دارد. شما می توانید با دسترسی با سایت مربوطه، تمامی محصولات تولیدی را شناخت داشته و در صورت تمایل خریداری نمایید.

محصولات این شرکت برای راحتی شما در تمامی سایت های معتبر فروش تجهیزات مرغداری مانند www.sanatmorgh.com , www.imorghdar.ir به فروش می رسد