دریچه اینلت مرغداری مخصوص تهویه هوا

دریچه اینلت مرغداری مخصوص تهویه هوا چیست ؟ دریچه اینلت مرغداری با طول عمر بهتر نسبت به آهن در حال استفاده در مرغداری می باشد. این دریچه ها، مخصوص تهویه هوا به صورت مطلوب بوده و اثر گذاری فراوانی دارد.
دریچه اینلت مرغداری جایگزین بسیار خوبی برای دریچه های آهنی می باشد. این دریچه ها طول عمر بالاتری نسبت به نمونه های آهنی به همراه دارند.
دریچه اینلت مخصوص تهویه هوا دارای بهره وری بالاتری نیز می باشد. مرغدار قادر است تا بتواند زاویه و همچنین جهت ورود هوا به مرغداری را کنترل نماید.
دریچه اینلت در ابعاد مختلفی در شرکت های کشور در حال تولید می باشد. این پنجره ها به صورت دستی و یا برقی کنترل می شود و نحوه استفاده از آن نیز آسان است.

 

دریچه اینلت مرغداری مخصوص تهویه هوا

دریچه اینلت مرغداری مخصوص تهویه هوا چیست؟

 دریچه ورودی هوا (دریچه اینلت) چیست؟دریچه ورودی هوا برای سالن های مرغداری، پرورش طیور و دامداری ها پنجره اینلت  می باشد که یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات مرغداری برای تهویه سالن مرغداری در سراسر دنیا است.دریچه اینلت این نوع تهویه که به سیستم تهویه فشار منفی نیز معروف است به دلیل مزایای غیر قابل انکارش نسبت به بقیه شیوه های سنتی، به سبک رایج تهویه در سالن های مدرن پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار تبدیل شده است. تولید کننده دریچه اینلت در ابعاد پنجره اینلت استاندارد می سازند. 

ابعاد دریچه اینلت مرغداری مخصوص

ابعاد پنجره اینلتپنجره های اینلت در ابعاد گوناگون وجود دارد که پر کاربرد ترین آن ها عبارت اند از:

  • ابعاد 30*60
  • ابعاد 40*80

از دیگر تجهیزات مورد استفاده برای تهویه سالن مرغداری می توان انواع هواکش 100 مرغداری و هواکش 140 مرغداری و فن های سیرکوله و پد سلولوزی را نام برد که مجموعه این تجهیزات برای تهویه هوای مرغداری ضروری می باشد