سیستم دانخوری مرغداری در بازار فروش

سیستم دانخوری مرغداری در بازار فروش های مختلفی در ایران عرضه می گردد. این سیستم‌های دانخوری در طراحی‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شود. دانخوری های اتوماتیک جدیدترین انواع دانخوری ها می باشد.
سیستم دانخوری مرغداری ها در بازارهای فروش از شرکت های مختلفی، در معرض فروش قرار می‌گیرد. این دانخوری های تولید شده هرکدام دارای کیفیت و همینطور کارایی های مختلفی هستند. که خریدار آن نیاز است در هنگام خرید با توجه به نیاز خود محصول مناسبی را خریداری نمایند.
همانطور که می دانید دانخوری ها به دو دسته اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم می‌شود که البته امروزه انواع مدرن آن که همان دانخوری اتوماتیک است مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معروفترین دانخوری اتوماتیک، دانخوری بشقابی است که به صورت یک خط از ابتدا تا انتهای سالن کشیده می شود و همواره دانه تازه را به سرعت در اختیار طیور قرار می‌دهد.

سیستم دانخوری مرغداری

سالن های مرغداری از سیستم های دانخوری مرغداری در پرورش طیور بهره می برند.
انواع سیستم های دانخوری مرغداری:

  • سیستم دانخوری اتوماتیک مرغداری
  • سیستم دانخوئری دستی مرغداری

در بکارگیری سیستم های دانخوری گوناگون نحوه توزیع دان و چیدمان دانخوری های مورد استفاده باید به ونه ای باشد تمام طیور به دان دسترسی داشته باشند، تا طیور دارای رش یکنواختی باشند. ظرفیت دانخوری ها نیز باید بسته به مساحت سالن و تعداد طیور در حال پرورش در نظر گرفته شود.

سیستم دانخوری مرغداری

دانخوری مرغداری در بازار

دانخوری های گوناگونی در دسته دانخوری اتوماتیک و دانخوری های دستی در سرتاسر در بازارهای جهانی به فروش می رشند.

انواع دانخوری های دستی

  • دانخوری دستی سطلی
  • دانخوری دستی ناودانی

انواع دانخوری های اتوماتیک

  • دانخوری اتوماتیک بشقابی
  • دانخوری اتوماتیک زنجیری

انواع دانخوری ها در بیشتر بازارهای ایران توسط نمایندگی های فروش معتبر در دسترس مشتری قرار می گیرد. امروزه بیشتر از نوع دانخوری های پیشرفته، دانخوری های اتوماتک در مرغداری های صنعتی استفاده می شود. الته از دانخوری های دستی نیز در هفته اول پرورش طیور و در سالن های مرغداری سنتی استفاده می شود.

سیستم دانخوری مرغداری

تولید دانخوری مرغداری

به دلیل اهمیت ویژه در دسترس بودن دان تمیز در پرورش طیور، تولید دانخوری مرغداری در دستور کار تولید کنندگان تجهیزات مرتبط با صنعت مرغداری قرار گرفته است. تولید دانخوری مرغداری در شرکت های تولید کننده  داخلی با کیفیتی بالا در انواع گوناگون طراحی و تولید و در بستر بازارهای جهانی قرار می گیرد.
شرکت ها و برندهای مختلفی به تولید دانخوری مرغداری می پردازند.
دانخوری های مرغداری تولید کشور ایران به کشورهای همسایه نیز صادر می شود.
دانخوری های داخلی با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب با استقبال خوبی از جانب کشورهای همسایه همراه می باشد.

سیستم دانخوری مرغداری

فروش عمده دانخوری مرغداری

فروش عمده دانخوری مرغداری همواره به دلیل قیمت پایین تر و تعداد بیشتر فروش هم برای فروشده و هم برای مشتری دارای سود و منفعت می باشد. چنانچه بخواهید دانخوری مرغداری را به صورت عمده خریداری نمایید، می توانید از طریق سایت مرغ صنعت اقدام نمایید.
با برقراری تماس با شماره تماس درج شده در سایت میتوانید از آخرین قیمت دانخوری مرغداری موجود در بازار آگاه شده و سپس به خرید عمده این محصول بپردازید.
فروش اینترنتی دانخوری اینترنتی با توجه به صرف زمان کمتر و در دسترس بودن در اقسی نقاط کشور از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

سیستم دانخوری مرغداری