شرکت سازنده جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

شرکت سازنده جت هیتر دوگانه سوز مرغداری را می توانید از طریق ما پیدا نموده و اقدام به خرید مستقیم این محصول نمایید از فواید خرید جت هیتر مورقداری از تولید کننده قیمت مناسب این محصول نسبت به بازار می باشد

سازنده جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

شرکت مرغ خانه یکی از بزرگترین تولید کنندگان جت هیتر های دوگانه سوز مرغداری می باشد که محصولات تولیدی آن با نمونه های خارجی قابل رقابت بوده و در کشورهای مختلف درارای طرفداران زیادی می باشد و در اکثر مراکز معتبر فروش تجهیزات مرغداری موجود است البته شما می توانید از طریق این سایت اقدام به خرید این محصول بصورت مستقیم نمایید اگر شما می خواهید از لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مطلع شوید می توانید از لینک قرار گرفته استفاده نمایید

سازنده جت هیتر دوگانه سوز

مزایای جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

  • حمل و جابجایی آسان
  • راندمان حرارتی بسیار بالا
  • توان حرارتی 100 هزار کیلوکالری در ساعت
  • وجود فلوسوئیچ جهت بالا بردن ایمنی دستگاه
  • پانچکاری شده توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • کنترل و نظارت بر شعله با استفاده از فتوسل و یونیزاسیون
  • قابلیت نصب ترموستات محیطی جهت کاهش مصرف انرژی
  • تعمیر و نگهداری آسان و دسترسی راحت به مجموعه سوخت
  • بدنه از جنس استنلس استیل و کوره از جنس استنلس استیل نسوز
  • الکتروموتور الکتروژن یا البرز تک فاز (کلاس F با کارایی بالا و مصرف انرژی پایین)
  • دارای برد تمام اتوماتیک با تابلو برق ضد آب ( قابلیت کار با سوخت گاز، گازوئیل و دوگانه سوز)

قطعات جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

قطعات جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

مشعل 

مشعل وسیله ای است که پس از مخلوط کردن سوخت و هوا با یکدیگر و احتراق و شعله ور سازی آن، انرژی حاصل از سوخت های فسیلی را به انرژی گرمایی تبدیل میکند. مشعل ها وظیفه ی ایجاد گرما در انواع دیگ ها ، هیتر ها ، پکیج ها و … بر عهده دارند و میتوان از آن ها به عنوان قلب یک سیستم گرمایشی نام برد. در دستگاه جت هیتر 100000 هیمورا مشعل ها وظیفه ی ایجاد احتراق به وسیله ی سوخت گرفته شده و تبدیل آن به انرژی گرمایی را بر عهده دارند.

نازل

نازل ها لوله هایی مقطع هستند که با استفاده از آن ها میتوان به سیال جریان جهت داد و به نحوی جهت جریان آن را تعیین کرد. از نازل ها میتوان برای افزایش یا کاهش سرعت دبی نیز استفاده کرد.

بدنه استیل

بدنه وسیله ای برای حفاظت از اجزای درونی جت هیتر دوگانه سوز در برابر عوامل مخرب بیرونی از جمله ضربه ، رطوبت، ساییدگی و زنگ زدگی است . شرکت هیمورا جهت بالا بردن استحکام و مقاومت دستگاه ، بدنه ی جت هیتر های 100000 خود را از استیل با کیفیت بالا ساخته است تا علاوه بر شکیل بودن بتواند از اجزای حساس داخلی نیز حفاظت کند.

تابلو برق

تابلو برق محفظه ای می باشد که سیم ها و قطعات کنترلی موجود در دستگاه بر روی آن نصب می شوند. همچنین از تابلو برق میتوان به منظور جلوگیری از وارد شدن شوک الکتریکی به فرد استفاده کننده و یا حفاظت از تجهیزات در برابر عوامل بیرونی و محیطی استفاده شود.

فن دمنده

فن دمنده نوعی دستگاه مکانیکی می باشد که از یک فن تشکیل شده است و هوا را از طرف هواکش به مکان یا محیط دیگری منتقل می کند. فن دمنده در دستگاه جت هیتر 100000 دو گانه سوز هیمورا وظیفه دارد که گرمای حاصل از احتراق مشعل را به محیط پرتاب کند.

تولید گرما توسط جت هیتر دوگانه سوز 

تولید گرما توسط جت هیتر دوگانه سوز 

فرایند تولید گرما در این جت هیتر دوگانه سوز بدین صورت می باشد که ابتدا سوخت مصرفی دستگاه ( گاز یا گازوئیل )  وارد مشعل شده و پس از مخلوط شدن با هوا با زدن جرقه هایی احتراق صورت میگیرد. گرمای تولید شده به وسیله ی احتراق داخل مشعل توسط فن هایی به داخل محیط پراکنده می شود. این دستگاه بدون دودکش می باشد و هیچ تلفات گرمایی از طریق دودکش ندارد.