شرکت فروش هواکش مرغداری 100

شرکت فروش هواکش مرغداری 100، این وسیله را با پره هایی از جنس پلیمر های مقاوم طراحی نموده است. این نوع هواکش دارای حداقل آلودگی صوتی می باشد.
شرکت فروش هواکش 100 ، آن را برای مرغداری ها به منظور تصفیه و پاکسازی محیط و فضای داخلی این مکان ها طراحی نموده است.
این هواکش ها از پلیمر های مقاوم ساخته شده و دارای خصوصیاتی از قبیل مصرف به میزان حداقل، و قابلیت نگهداری راحت می باشد.
این وسیله قابل استفاده در سالن های مرغداری بوده و شرکت سازنده تامین کننده قطعات و همچنین خدمات تعمیر، گارانتی و نصب نیز می باشد.

هواکش مرغداری 100

هواکش مرغداری 100 یکی از انواع هواکش برای تهویه هوای سالن های صنعتی و مرغداری ها می باشد که به دلیل حساس بودن سیستم تنفسی پرندگان وجود این نوع تهویه در سالن ها پرورش طیور و امان بسته ضروری می باشد.

هواکش مرغداری 100 دارای وزن حدودی40 یلوگرم میباشد که باتوجه به اینکه بدنه ان از جنس گالوانیزه میباشد نسبت به انواع دیگرهواکش های مرغداری مقاوم تر بود و کارایی بالاتر و همچنین میزان مصرف انرژی کمتری دارد.

 

شرکت فروش هواکش مرغداری 100

شرکت فروش هواکش مرغداری 100 اماده ارائه و فروش انواع و اقسام هواکش های مرغداری 100 و 140 و… در کیفیت و ابعاد و جنس های متنوع پره از جمله استیل و پلی پروپلین به خریداران گرامی می باشد. مرغداران و فعالان حوزه مرغداری چهت خریداری عمده هواکش مرغداری 100 می توانند با مراجعه به مراکز معتبر فروش این محصول مانند    morghkhane.ir    و جهت خرید جزئی و خرده هواکش مرغداری 100 با مراجعه به فروشگاه اینترنتی    sanatmorgh.ir    این محصول را در سریع ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت خریداری نمایند.