فروشگاه تجهیزات پیشرفته مرغداری در تهران

فروشگاه تجهیزات پیشرفته مرغداری در تهران را می خواهید؟ آیا به دنبال تهیه انواع تجهیزات پیشرفته مرغداری با قیمت پایین هستید؟ کدام مراکز فروش انواع تجهیزات مرغداری را عرضه می نمایند؟
فروشگاه تجهیزات پیشرفته مرغداری در تهران آماده همکاری با خریداران در تمام نقاط کشور می باشد و به صورت اقساطی و نقدی امکان سفارش را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

تجهیزات پیشرفته مرغداری در تهران

تجهیزات پیشرفته مرغداری شامل دانخوری اتوماتیک، هواکش، آبخوری، تدبیر رطوبت، هیتر جت، قفس مرغ تخم گذار و غیره با قیمت مناسب را در فروشگاه تجهیزات پیشرفته می توان سفارش داد و به صورت پستی آن را دریافت نمود.
برای دریافت لیست محصولات فروشگاه تجهیزات پیشرفته در تهران از طریق سایت فروش اقدام بفرمایید.

تجهیزات مرغداری :

یکی از عوامل پایین بودن میزان بهره وری و رشد و پرورش در قیاس با معیار های جهانی در تولید مرغ، تجهیزات نادرست مرغداری و مجهز نبودن اصولی و منطقی آن نیز می باشد.

برای تجهیز نمودن یک سالن مرغداری ابتدا بایست نیاز های پرندگان را شناسایی  و در درجه دوم رفع این نیازهاست که نتیجه بسیار بالا در رشد و پرورش طیور به همراه دارد. و تا سود بیشتری عاید مرغداران گردد.

مهمترین نیاز های هر پرنده :

آب سالم و بهداشتی

تغذیه و نحوه توزیع آن

تهویه  ایده ال

دما مناسب

رطوبت کافی

نور

نحوه استفاده از تجهیزات برای استرس کمتر پرنده

آب سالم و بهداشتی : برای بازدهی بالا و افزایش چرخه اقتصادی معمولا سطح جوجه ریزی در سالن ها بسیار می باشد به همین منظور مرغداران دیگر مقدور به آبرسانی سنتی و دستی نمی باشند. به همین منظور آبخوری های اتوماتیک و مدرنی برای آبرسانی طیور استفاده می شود که از جمله : آبخوری نیپل، آبخوری جامبو، آبخوری سوپر جامبو

مزیت آبخوری اتوماتیک نسبت به آبخوری سنتی :

مانع شیوع بیماری

صرفه جویی در مصرف آب

واکسینه و پخش مساوی دارو

دسترسی آسان به آب و….

تغذیه و نحوه توزیع دان : هر چه به کیفیت دان افزوده شود یقینا مرغانی پروال تری را در اختیار داریم ولی در کنار آن حتما باید توجه ویژه ای به توزیع دان به طیور باشیم زیرا در غیر این صورت شاهد وزن گیری نا متوازن و همچنین شیوع بیماری را شاهد هستیم. از انواع دانخوری موثر در مرغداری ها با گنجایش بالا عبارتند از : دانخوری بشقابی و دانخوری زنجیری

مزیت :

توزیع سریع دان

مانع شیوع بیماری

تقسیم مساوی غذا به تمام طیور

وزن گیری متوازن گله

تهویه : مهمترین و اساسی ترین موضوع در سالن مرغداری هوا است هرموجود زنده ای نیاز به تنفس واکسیزن دارد. برای تنفس سالم و اکسیژن کافی برای طیور بایست اقداماتی اساس صورت گیرد. برای تهویه مناسب نیاز به هواکش و اینلت نیز می باشد.

انواع هواکش ها دارای یک مزیت و یک عملکرد می باشند و فقط فرق آنها در قدرت هوادهی آنها می باشد. هواکش 140، هواکش 100، هواکش سیرکوله

اینلت ها هم نقش اساسی و استفاده بهینه از منطقه و آب وهوای طبیعی دارند که به دو نوع پلی اورتان و رتکس تولید می شوند.

دما و رطوبت مناسب : برای ایجاد دمای متناسب و رطوبت ایده ال در محیط سالن مرغداری در فصول مختلف می توان در فصل سرد از وسایل گرمایشی نظیر جت هیتر و در فصول گرم از پد سلولوزی یا افشانه آب استفاده نمود.

نور یکی دیگر از نیاز های طیور در محیط می باشد که به شکل طبیعی و یا مصنوعی می توان رفع نیاز نمود.

انواع تجهیزات مرغداری :

آبخوری نیپل، جامبو، سوپر جامبو، کلهقندی، ناودانی

دانخوری زنجیری، بشقابی

سیستم گرمایشی جت هیتر برقی، گازی، گازوییلی

هواکش 140*140، 100*100، در جنس استیل، گالوانیزه، PPG

هواکش سقفی سیرکوله

پد سلولوزی

افشانه آب پاشی

قفسه جوجه

هاپر

وینچ اتوماتیک

همه ی این ها در کنار هم یک فضای خوب و عالی را برای مرغ فراهم می کند ولی نحوه استفاده از این محصولات هم یکی از شروط فضای ایده ال می باشد تا پرنده کمتر دچار استرس و شوک زدگی قرار گیرد.

 

قیمت تجهیزات مرغداری :

این شرکت با تولید تمامی تجهیزات مورد نیاز مرغداری، قادر به ارائه و مجهز کردن سالن های مرغداری می باشد. و با جدیدترین مدل های روز دنیا برابری داشته و از کیفیت استاندارد نیز بهره مند است. برای خرید هر یک از تجهیزات مرغداری می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید.

صادرات تجهیزات مرغداری :

این شرکت با داشتن کیفیت بسیار بالای محصولات خود و همچنین ارتقا آن به پیشرفته ترین تجهیزات مرغداری توانمندی خود را در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نشان داده است. و مرغداران بنا بر اطمینان حاصله، همکاری متداوم و طولانی را با این شرکت داشته که باعث افتخار این کشور و مرز وبوم می باشد.