قیمت آبخوری نیپل جدید مرغداری

قیمت آبخوری نیپل

نام محصول قیمت متری قیمت بالای 50 متر تامین کننده
خط آبخوری تماس بگیرید  09120144108  poultrysystem@
ایستگاه آبخوری تماس بگیرید  09120144108  poultrysystem@

خرید آبخوری نیپل :استفاده از آبخوری نیپل در مرغداران برای رشد و عملکرد بهتر  مرغ، بسیار رایج و مورد استفاده می باشد. و از این رو مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. این شرکت در راستای خدمات محصولات و تجهیزات مرغداری، آماده همکاری با مرغداران بوده و محصولات خود را با ارزانترین قیمت آبخوری نیپل را در اختیارشان قرار می دهد.قیمت آبخوری نیپل جدید مرغداری

خرید آبخوری نیپل به دو روش زیر :

آنلاین و بدون واسطه

رجوع به دفاتر نمایندگی

آبخوری نیپل :

یکی از مهمترین منابع تامین مواد غذایی کشور، گوشت و مواد پروتئینی می باشد. به همین منظور مرغداران برای ارتقا و افزایش تولید بیشتر این صنعت دست به اقداماتی از نظر تجهیز نمودن سالن مرغداری خود با جدیدترین آبخوری های دنیا پرداخته اند.

توزیع مناسب و یکنواخت آب در سالن های مرغداری برای تنظیم رشد جوجه و افزایش وزن گیری و تخمگذاری آنها و جلوگیری از کاهش آب بدن آنها یک امر ضروری است. و رشد میسر و تاثیر گذاز مرغ رابطه مستقیمی با مدیریت آب رسانی در سالن دارد.

معمولا در طیور مصرف آب دو تا پنج برابر مصرف دان می باشد و این نسبت به طور تقریبی بوده و به عاملانی چون رطوبت محیط، تهویه در مرغداری، و کیفیت دان مورد استفاده و میزان سلامتی طیور بستگی دارد. و با افزایش گرما، آب بیشتر مصرف می شود.

انواع آبخوری در مرغداری به چند روش می باشد از جمله :

آبخوری کله قندی،

ناودانی

سیفونی

نیپل

آبخوری نیپل :

در روش استفاده از آبخوری نیپل کل سالن مرغداری در درجه اول باید لوله شی شود و یک در میان خط های آبخوری و دانخوری نصب می شوند طوری که به دلیل مصرف بیشتر از آب، خط آبخوری یکی بیشتر از خط دان می باشد.

و باید توجه داشت دو خط آبخوری و دو دانخوری نبایست بیشتر از پنج متر باشد.که در این صورت با رشد نا متوازن آبخوری مواجه هستیم.

در این سیستم بعد از لوله کشی در هر خط به ازای هر 30 یا 50 سانت یک خروجی قرار داده و به نیپل به آن وصل می کنیم. بعد از وصل نمودن نیپل ، ارتفاع آنرا به اندازه معین تنظیم می کنیم. و پستانک را به نیپل متصل می کنیم که مانع خروج آب شود. و با هر بار نوک زدن نوک به پستانک آب تخلیه می شود.

در زیر هر یک پستانک فنجان قرار داده تا آب مازاد به درون فنجان برسد و مانع تر شدن بستر می شود.

انواع آبخوری در مرغداری

مزایای آبخوری نیپل :

حرکت پستانک در تمامی جهات

صرفه جویی در مصرف آب و دارو

واکسیناسیون راحت

رشد متوازن گله

قابلیت تنظیم ارتفاع برای تمامی سنین مرغ

بهداشتی و قابل شستشو

بهبود ضریب تبدیل

نظافت و نکهداری آسان

برای جوجه های یک روزه از مقداری شکر در آب برایشان استفاده می شود تا چسبندگی داخل روده باز شده و مواد چسبنده دفع شوند و همچنین از کلر برای ضد عفونی کردن آب به میزان کمتر از 3 میلی گرم استفاده می شود فقط در هنگام واکسینه کردن از طریق آب آشامیدنی نبایست از آب کلر دار استفاده نمود.

اجزاء آبخوری نیپل

  • رابط لوله نیپل به لوله فلزی

  • فشار شکن آبخوری نیپل

  • وینچ کتابی سنگین پرشین گیربکس