قیمت آبخوری کله قندی طیور

بهترین قیمت آبخوری کله قندی طیور را از کجا بگیریم؟ یکی از ملاک های مهم برای خریدار می باشد و انواع آبخوری کله قندی باکیفیت و با ویژگی های استاندارد برای خریداران از مراکز پخش صورت گرفته است.
قیمت آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد و بعد از قیمت کیفیت و کارایی یکی دیگر از معیارها برای خریداران می باشد.

قیمت آبخوری کله قندی طیور
از آبخوری کله قندی طیور در مراکز پرورش طیور که به سورت سنتی یا نیمه سنتی اداره می شود استفاده می گردد .کار اصلی این آبخوری ها در اختیار گذاشتن آب مورد نیاز پرندگان استفاده می شود.

قیمت آبخوری کله قندی طیور

قیمت آبخوری کله قندی  با توجه به جنس آن متفاوت می باشد معمولا این نوع آبخوری از جنس فلزی و یا پلاستیکی می باشد که قیمت آبخوری های کله قندی فلزی قیمت بیشتری نسبت به نوع دیگر (پلاستیکی) آن دارد.

انواع آبخوری کله قندی طیور

معمولا برای جوجه های جوان از مدل های مختلف آبخوری های کله قندی استفاده می شود که کلیه عملیات مربوط به شستشو و ضدعفونی کردن، پر و خالی کردن آب داخل آن بوسیله کارگرها انجام می شود.

از انواع آبخوری های کله قندی می توان به ظرفیت 1/5 لیتری تا حداکثر 5 لیتری اشاره کرد.

تولید آبخوری کله قندی طیور

تولیدکنندگان آبخوری های مرغداری با استفاده از علم به روز و مدرن دنیا در طرح ها و مدل های مختلفی آبخوری ها را در معرض فروش قرار داده اند.آبخوری ها در سایز ها و کیفیت های متفاوتی ارائه می شود همانطور که از نامش پیداست آبخوری ها برای در اختیار گذاشتن آب مورد نیاز جوجه ها استفاده می شود که باید نکات بهداشتی رعایت شود تا خطری جوجه ها را تهدید نکند.

خرید آبخوری کله قندی طیور

آبخوری های کله قندی را با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های مختلف اینترنتی که عرضه کننده محصولات مرغداری می باشند می توان در سایز ها وانواع مختلفی می توان یافت. برخی از فروشگاه های موجود امکان خرید حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان فراهم می کنند که خرید غیر حضوری کار مشتریان پر مشغله را آسان می کند و می توانند به راحتی از فروشگاه مربوطه خرید مورد نیاز را انجام دهند.

تجهیزات تهویه پرورش طیور

شرکت بادرام تهویه یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات تهویه مانند انواع هواکش 100،هواکش 140،فن سیرکوله ، مه پاش و پدسلولزی می باشد