قیمت انواع تجهیزات جدید مرغداری

قیمت انواع تجهیزات جدید مرغداری با توجه به چه مواردی تعیین می گردد؟ تجهیزات جدید مرغداری دستخوش نوسانات دلار و لوازم کاربردی و وارداتی به کار رفته در آن است.

قیمت انواع تجهیزات جدید مرغداری

تجهیزات جدید مرغداری با توجه به مواد کاربردی در آن متفاوت است. جنس مواد به کار رفته، نوع مدرن تجهیزات، کارکرد و راندمان دستگاه ها و غیره همراه با نوسانات دلار باعث نوسان قیمت می گردد.
از جمله تجهیزات جدید مرغداری که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ساخته شده اند می توان موارد زیر را نام برد:
انواع آبخوری و دانخوری اتوماتیک، سیستم انتقال دان، انواع هواکش، هیتر و غیره در دسته انواع تجهیزات جدید مرغداری بوده که قیمت نوسانی دارد. برای اطلاع از قیمت تجهیزات مرغداری می توانید در کانال تلگرام مرغداری عضو گردید یا با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید

انواع تجهیزات مرغداری

تجهیزات مرغداری، کلیه ابزارهای مورد نیاز در سالن های مرغداری جهت پرورش بهینه طیور می باشند.
در زیر به انواع تجهیزات مرغداری اشاره نموده ایم:

  • دانخوری
  • آبخوری
  • قفس پرنده
  • دریچه ورودی هوا (پنجره اینلت)
  • جت هیتر
  • هواکش مرغداری
  • دستگاه پرکن

از مهم ترین عوامل موثر در کمیت و کیفیت رشد جوجه ها و همینطور صرفه اقتصادی بالا استفاده از تجهیزات مرغداری مدرن و مرغوب با طول عمر بالا در سالن های مرغداری است که امروزه مورد توجه بسیاری از پرورش دهندگان مرغ قرار گرفته است و فروش این تجهیزات به طور فزاینده ای توسط مشتریان مرغداری رو به افزایش بوده است. انواع تجهیزات مرغداری توسط شرکت های تولید کنندهه مختلفی طراحی و تولید و روانه بازار می شوند.
تجهیزات مرغداری وابسته به نوع سالن مرغداری متغیر می باشند. به طور مثال اغلت تجهیزات اتوماتیک در سالن های مرغداری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات مرغداری

تولید تجهیزات مرغداری

شرکت مرغ خانه یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات تهویه مرغداری بوده در محصولات آن عمدتا به کشور های همسایه صادر می گردد و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است این شرکت تولید کننده انواع فن تهویه صنعتی و، فن سیرکوله و هواکش های 100 و 140می باشد که در سالن های پرورش طیور و سالن های صنعتی استفاده می گردد
پنجره اینلت تولید شده توسط شرکت مرغ کده در مرغدار های صنعتی و نیمه صنعتی دارای طرفداران زیادی می باشد و در ابعاد گوناگون تولید می گردد و همچنین از پدهای سلولزی تولیدی ما در گلخانه ها و مرغداری ها استفاده زیادی می شود.

انواع تجهیزات جدید مرغداری

خرید دانخوری و آبخوری مرغداری

خرید دانخوری آبخوری های مرغداری از طریق نمایندگی هی معتبر به راحتی امکان پذیر می باشد. این نمایندگی ها محصولات خود را در سایت ها و وب سایت های گوناگونی عرضه می نمایند. شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر نسبت به خرید دانخوری و آبخوری مرغداری به صورت غیر حضوری اقدام نمایید. سایت مرغخانه آبخوری  و دانخوری مرغداری را به صورت عمده و باقیمی نازل تر از بازار در اختیار مشتری قرار می دهد.
دانخوری و آبخوری از اولین تجهیزات مورد استفاده برای پرورش طیور می باشند. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعت مرغداری در جهان، امروزه آبخوری ها و دانخوری ها به صورت اتوماتیک طراحی و در بازارهای جهانی به فروش می رسند.

انواع تجهیزات جدید مرغداری