قیمت آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری با قیمت جدید در دسترس خریداران قرار می گیرد و آن ها می توانند با توجه به شرایط مالی خود آن ها را تهیه نمایند.
آبخوری همان طور که از نامش مشخص است در زمینه آب دادن پرندگان کارایی دارد و وجودش بسیار ضروری و حیاتی می باشد و به همین سبب در کارخانه های تولیدی انواع مختلف آن ها ساخته می شود.

آبخوری ها از نظر ظاهری با همدیگر تفاوت دارند و نام شان نیز مانند آبخوری کله قندی بر همین اساس تعیین می شود. آیخوری های کله قندی اغلب از جنس پلاستیک هستند.
آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری بعد از این که مراحل تولید خود را طی می کند با قیمت های جدید وارد معاملات می شود تا در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

 

آبخوری کله قندی مرغداری چیست ؟

آبخوری کله قندی یکی از انواع آبخوری های دستی مورد استفاده در صنعت مرغداری می باشد، آبخوری کله قندی برای سهولت آبرسانی به انواع طیور مورد استفاده قرار می گیرد.این آبخوری توسط نیروی کارگر پر و خالی از آب و مورد شستشو و ضدعفونی قرار می گیرد. در اماکنی که طیور به صورت فصلی نیز پرورش داده می شوند از آبخوری دستی کله قندی استفاده می شود. به طور معمول در روزهای ابتدایی پرورش طیور  آبخوری دستی کله قندی به کار گرفته می شود.

مزایای استفاده از آبخوری کله قندی

  • سهولت در نظافت
  • حمل و نقل آسان

انواع آبخوری کله قندی مرغداری

آبخوری های کله قندی بر اسا گنجایش لیتری در انواع مختفی تولید می شوند که در زیر ذکر شده:

  • آبخوری کله قندی یک لیتری
  • آبخوری کله قندی یک و نیم لیتری
  • آبخوری کله قندی سه لیتری
  • آبخوری کله قندی پنج لیتری

این آبخوری ها بسته به مساحت سالن هایی مرغداری و نوع طیور و سن طیور توسط مرغداران انتخاب و به کار گرفته می شوند. تحقیقات نشان داده است که  استفاده از تعداد بیشتر با گنجایش کم بهتر از استفاده تعداد کمتر با گنجایش زیاد می باشد. آبخوری کله قندی یک لیتری برای جوجه بلدرچین، آبخوری کله قندی یک ونیم لیتری برای جوجه یک روزه و آبخوری کله قندی سه لیتری برای مرغ مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش آبخوری کله قندی برای مرغداری

فروش آبخوری کله قندی برای مرغداری

فروش آبخوری کله قندی به عنوان یکی از تجهیزات ضروری و مورد نیاز مرغداری ها توسط سایت های معتبر فروش ابزار مرتبط با مرغداری صورت می پذیرد. سایت مرغخانه آبخوری کله قندی مرغداری را به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید این محصول با شماره مرقوم شده در انتهای این صفحه تماس بگیرید.

بهترین آبخوری کله قندی مرغداری

آبخوری کله قندی توسط شرکت های گوناگونی تولید و روانه بازار می شود. یکی از شرکت های تولید کننده آبخوری کله قندی که از مرغوبیت خوبی برخوردار می باشد، شرکت مرغخانه می باشد. آبخوری های تولید این شرکت از جنس پلاستیک مرغوب بوده و از استحلاک بسیار پایین در طول زمان برخوردار می باشند.

قیمت آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

قیمت آبخوری کله قندی با توجه به اینکه این آبخوری ها شامل دو جز، یک مخزن استوانه ای و یک بشقاب مدور که در زیر مخزن قرار دارد و هر دو این اجزا از جنس پلاستیک می باشند، وابسته به نوع پلاستیک به کار برده شده در تولید آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری می باشد. البته باید در نظر داشت که آبخوری کله قندی که از جنس فلز می باشند نیز تولید می شوند.

فروش آبخوری کله قندی مرغ بومی

نقش آبخوری در پرورش مرغ بومی

آب یکی از دو عامل اصلی مورد نیاز در پرورش مرغ بومی می باشد. دریافت اب بهداشتی توسط طیور در رشد مطلوب طیور دارای اهمیت بالایی می باشد. از این رو وجود آبخوری ها که آب آشامیدنی سالم را در اختیار طیور قرار می دهند در پرورش طیور مهم محسوب می شود. آبخوری ها بسته به دسترسی مستقیم یا غیر مستقیم به آب در  محیط پرورش طیور دارای انواع گوناگونی می باشند. به گونه ای که اگر در سالن دسترسی مستقیم به آب لوله کشی وجود ندارد بهتر است از آبخوری های دستی استفاده نمود.