قیمت فن مرغداری

قیمت فن مرغداری در تنوع گوناگون می باشد که از آن جمله می توان و فن های سیرکوله سقفی و   هواکش های صنعتی مدرن که خود در ابعاد 100 و 140 می باشد که در سه نوع فن تمام استیل ،فن گالولنیزه و فن های ppg است متفاوت است

قیمت فن مرغداری :

این شرکت با تجربه سالها فعالیت اعضا  و همکاران این مجموعه در تولید تجهیزات مدرن و پیشرفته مرغداری، توانسته خدماتی جدید و به روز در شیوه های جدید بکار گیرد و عرضه بازار نماید. این شرکت با داشتن بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات مرغی و منصفانه ترین قیمت با سود حداقل، به لطف مشتریان عزیز بالاترین امتیاز تجاری را در کشور در دست گیرد.

فن مرغداری

فن مرغداری :

قیمت فن مرغداری با توجه به اینکه از اصلی ترین و مهم ترین عوامل رشد مرغ گوشتی با تخمگذار، هوای مناسب و رطوبت کافی به مقدار نیاز می باشد. برای فراهم کردن یک هوای تازه و تقریبا مرطوب نیازمند هواکش های صنعتی با قدرت هوادهی بسیار در هر زمان و رطوبت نسبی آن در سوله های مرغداری می باشد.

فن مرغداری با توان بازدهی بالا و همچنین انتقال سریع هوا در کوتاه ترین زمان،باعث یکسان سازی هوای محیط در تمام فضای سالن شده تا به مرغ احساس خفگی یا در زمستان دچار سرمازدگی نشوند.

 

استفاده از هواکش های مناسب برای تهیه تهویه از مهمترین اصول پرورش مرغ می باشد. فن های مرغداری با داشتن توان بالا و استهلاک کم انرژی، یکی از پرکاربردترین هواکش هایی است که در صنایع دام و طیور استفاده می شود. امروزه با پیشرفته شدن این هواکش هاف جهت افزایش راندمان و کمتر شدن مصرف انرژی از دمپر های گریز از مرکز و یا از پد سلولوزی جهت رطوبت سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های فن مرغداری

 فن مرغداری در چه انواعی وجود دارد :

همانطور که گفته شد هر سالن مرغداری مستلزم آن است که به هواکش جهت یکنواختی هوا و در ضمن تمیز و تازه نیاز دارد. به همین دلیل ما، شمارا به انواع فن مرغداری آشنا می کنیم.

فن های مرغداری معمولا در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین از تعداد پره های متنوع و مختلف بسته به نیاز مرغداری تولید می شود. برای نمونه می توان از چند مورد از هواکش های صنعتی مدرن در ذیل نام برد.

فن شش پره در ابعاد 140*45*140 از جنس استیل با قدرت هوادهی 44000 متر مکعب در ساعت

فن شش پره در ابعاد 140*45*140 از جنس گالوانیزه با قدرت هوادهی 44000 متر مکعب در ساعت

فن سه پره در ابعاد 100*45*100 از جنس استیل یا گالوانیزه با قدرت هوادهی 28000 متر مکعب در ساعت

فن سه پره در ابعاد 140*45*140 از جنس PPG با قدرت هوادهی 48000 متر مکعب در ساعت

فن سیرکوله سقفی از جنس استیل باسرعت چرخش پروانه 560 دور در دقیقهپ

تمامی این محصولات جنس پره بکار رفته مورد نظر می باشد که در سه مدل استیل، گالوانیزه، ppg است.

قیمت فن مرغداری بسته به نوع کاملا متفاوت است

ویژگی های فن مرغداری :

ویژگی های فن مرغداری عبارتند از :

قدرت هوادهی بالا با راندمان 90 درصد

کم صدا بودن

مصرف کم انرژی برق

بدون لرزش

ضد زنگ و ضد پوسیدگی

عایق در برابر گرما

دارای سیستم دمپر گریز از مرکز

تعمیرات و نگهداری آسان

نصب و راه اندازی راحت

خدمات پس از فروش

گارانتی 18 ماهه

برای دریافت لیست قیمت فن مرغداری 100،فن مرغداری 140،فن سیرکوله می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نماییدو همچنین از طریق سایت های دیگر فروش تجهیزات مرغداری مانند .imorqdar.ir یا morqsanat.ir اقدام نمایید

صادرات فن مرغداری :

فن مرغداری ایرانی از دیرباز در کشورهای همسایه دارای طرفداران و مشتریان ویژه بوده و دارای بازار صادراتی خوبی بوده است زیرا کیفیت فن های شرکت بادرام تهویه بهتر از فن های کشورهای همسایه بوده و همچنین دارای قیمت پایینتری می باشد و از اینرو مشتریان زیادی در کشورهای حاشیه خلیج فارس چون عراق و افغانستان و… دارد