قیمت هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140*140

هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140دارای چه قیمتی است و ویژگی ها و کاربردهای آن در چه سالن هایی می باشد

از هواکش آکسیال صنعتی معمولا در سالن های پرورش طیور به ویژه مرغداری، استخر،گلخانه ها،دامداری ها،کارگاه های صنعتی و…استفاده می شود.دلیل اصلی این نوع از فن توان بسیار بالای آن در جابه جایی هوا در حجم بالا  در کمترین زمان ممکن است.و همچنین تا حدی قادر به خنک نگه داشتن محیط و ایجاد هوای مطبوع در کار می باشد.

قیمت هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140

قیمت هواکش اکسیال صنعتی شش پره 140 بسته به نوسانات بازار متغیر بوده و بستگی مستقیم به قسمت روز لوازم مورد استفاده در آن دارد شما باید قبل از واریز وجه با تماس با کارشناسان ما از آخرین قیمت این محصول اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید

خرید هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140

زمانی که شما در یک فضای نسبتا بزرگ از جمله سالن یا گلخانه یا گارگاه و…، برای انتقال هوایی نسبتا بالا با زمان کم برای تهویه نیازمندید.تا محیط عاری از هر نوع آلودگی و کثیفی باشد. قطعا باید یک هواکش محوری مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. تا بتوان با حداقل زمان و حداکثر بازدهی تهویه مناسبی صورت بگیرد.

شما می توانید با دسترسی به شبکه های اینترنتی از قیمت خرید آن آگاهی کامل کسب کنید.البته قابل ذکر است کیفیت محصولات شرط اصلی انتخاب شماست. تا یک هواکش مطمئن در عین حال ارزان خریداری کنید.

لازم است در هنگام خرید از کارشناسان این امور مشاوره گرفته تا بتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین لوازم را در محیط کار خود داشته باشید.

قیمت هواکش آکسیال صنعتی

درباره هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140 بیشتر بدانید

این سیستم بهترین نوع، مخصوصا در سوله های گلخانه، دامداری و همچنین استخر می باشد چرا که با لااقل ترین زمان اتلاف شده هوای آلوده محیط را به بیرون انتقال می دهد.تا گاز های سمی تولید شده در این اماکن باعث خفگی دام و طیور و … نشود.

از دیگر توانایی های این فن قرار گرفتن الکترو موتور در جریان اصلی باد می باشد تا هنگام روشن بودن فن،خود قادر به خنک شدن موتور می شود.این امر موجب شده فن، زمان زیادی در حال کار باشد.

لازم است بدانید این سیستم قادر به تحمل افت زیاد فشار نیست.چناچه اگر افت فشار بیش از 1.1 پاسکال باشد بازدهی آن به مراتب از 90درصد به 40درصد می رسد.

برای اطلاع بیشتر از فشار هوا توضیح مختصری برای شما داده می شود.

فشار هوا معمولا در مرغداری ها و دامداری ها،نوسانات دمای هوای  محیط سوله و دوم تولید دی اکسید کربن که با تنفس دام یا طیور به وجود می آید،صورت می گیرد.

با گرمای زیاد مولکول های هوا بیشتر به حرکت در می آیند و با هم بیشتر برخورد می کنند و باعث فشار زیاد و یا بلعکس با کاهش دما،ما شاهد افت فشار می باشیم.

و یا اینکه با دم و بازدم دام یا طیور مقدار دی اکسید کربن در سالن زیاد شده که این باعث فشار بیشتر از حد مجاز در سالن می شود.

خوشبختانه با کنترل و اتومات بودن هواکش ها،تغییر فشار به صفر درصد می رسد و مرغدار نیاز به نگرانی در این مورد را ندارد.فقط بایست هر از چند گاه از روشن شدن هر یک از هواکش ها اطمینان حاصل شود.

هواکش 140*140 با برق سه فاز کار می کند. که در قدرت چرخش پره های آن بسیار موثر است.

از ویژگی های

هواکش آکسیال صنعتی شش پره

ویژگی های هواکش آکسیال صنعتی شش پره 140

ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان:

  • بیشترین تخلیه هوا در کمترین زمان
  • مصرف کم انرژی
  • کمنترین صدای هرز
  • نصب و راه اندازی آسان
  • نگهداری راحت و تعمیر آسان
  • بدون لرزش
  • عایق در برابر گرما و جلوگیری از نفوذ نور،ضد زنگ
  • پرتاب باد به صورت موازی تا حدود 25 متر
  • دارای دو نوع تک دور و دو دور
  • خدمات پس از فروش
  • کارت گارانتی 18 ماهه

 

بیشترین تخلیه هوا:

فن آکسیال صنعتی 140*140 مقدار 44000 متر مکعب هوای داخل سالن را در عرض یک ساعت جابه جا می کند.

گردش پروانه این موتور به 1400 دور در دقیقه می رسد.که از جنس استیل یا گالوانیزه می باشد. و قطر آن 127 سانتی متر است.

هواکش صنعتی آکسیال گالوانیزه

تفاوت جنس هواکش صنعتی آکسیال گالوانیزه با استیل:

جنس استیل نیز از گالوانیزه گرانتر است و از استحکام بیشتری هم، برخوردار می باشد.

در گالوانیزه از روی و در استیل از کروم استفاده می شود.که هر دو به منظور  جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی استفاده می شود.اما در گالوانیزه روی به صورت لایه ای روکش شده ولی در استیل در درون آن ادغام شده است. که این موجب می شود اگر ورق گالوانیزه روی آن خط کشیده شود لایه روی ازبین رفته و باعث خوردگی خود گالوانیزه شده که در استیل اینطور نیست.

معمولا در استخر ها از هواکش گالوانیزه استفاده می شود چون استیل در مجاورت کلر داخل استخر دچار خوردگی می شود.

 

در فصول گرم می توان بر روی این نوع سیستم پد سلولوزی یا افشانه آب نصب کرد تا در امر خنک نمودن سالن عملکرد بهتری داشته باشد.

پد سلولوزی محصولیست که برای بالا بردن رطوبت برای داشتن یک هوای مطبوع و نیز خنک نگه داشتن هوا در فصل گرم مورد استفاده قرار می گیرد.که محل نصب آن در پشت اینلت ها یا هواکش ها می باشد.

افشانه آب هم موثر در رطوبت و خنک کردن هوای سالن در فصول گرم می باشد که معمولا در مسیر پرتاب باد قرار می گیرد.

 

مصرف کم انرژی:

توان این موتور تقریبا حدود 1.1 کیلو وات و با شدت جریان 2.5 آمپر و ولتاژ 380 ولت است. و شما با یک محاسبه ساده می توانید دریابید این نوع هواکش چه اندازه ناچیز نسبت به محصولات مشابه از انرژی کمتری استفاده می کند.

کمترین صدا و بدون لرزش:

تراز فشار صدا این فن 62 دسی بل است شاید مفهوم دسی بل برای شما آشنا نباشد. به طور مختصر گفته شود که آستانه درد پرده گوش، فشار بالای 120 دسی بل می باشد. ولی آسیب شنوایی معمولا از 85 دسی بل شروع می شود.

با مثال می شود توجیه کرد تراز فشار صدای 62 دسی بل مانند صدای زنگ تلفن یا گفتگو دو نفر در فاصله 4 متری و یا شلوغی فروشگاه ها نام برد.

نصب و راه اندازی آسان:

نصب این فن و همچنین تعمیر آن توسط کار کشته ترین نصاب ها صورت می گیرد که در هنگام نصب آن با دقت بسیار بالا انجام می شود.

یکی از مزایای این نوع هواکش می توان از تک دور بودن یا دو دور بودن آن نیز برد.

رایج این است در هواکش 140 از پولی استفاده می کنند. کار پولی تبدیل دور موتور از کند به تند یا بلعکس می باشد. که با توجه فصول سال صورت می گیرد.

هواکش 140*140 دارای گارانتی 18 ماه پس از فروش می باشد. لازم به ذکر است بدانید این شرکت به همراه خرید این محصول نصاب های کار آمد برای راه اندازی این محصول خدمات اراِئه می دهد.