قیمت هواکش مرغداری 100

قیمت هواکش مرغداری 100 متفاوت می باشد از عمده ترین دلایل تفاوت قیمت هواکش موتور مورد استفاده در آنها می باشد. بعضی از شرکت های تولید کننده فن مرغداری 100 برای پایین آوردن قیمت هواکش های خود دست به استفاده از موتورها و لوازم چینی می زنند که این امر در بلند مودت به ضرر استفاده کننده می باشند معمولا قیمت فروش گران تر از قیمت تولید است و مراحل فروش در افزایش قیمت موثر می باشد.

هواکش مرغداری 100 چیست ؟

هواکش مرغداری که سبب مطبوع شدن هوای داخل سالن می شود اگر وجود نداشته باشد جوی بد بو و نامناسب در فضا حاکم می گردد.
هواکش مرغداری 100 نمونه ای از این تجهیزات است که به علت به کار رفتن فن 100 در آن ها با این نام شناخته می شوند و لازم به ذکر است که جنس پره ها در هواکش های مختلف متفاوت می باشد و یک گونه آن از جنس پلیمر ساخته می شود.

قیمت هواکش مرغداری 100

قیمت هواکش مرغداری 100 بر اساس قدرت فن و جنس پره ها تعیین می گردد که مسلما هواکش ها با پره های پلیمری گران تر از هواکش با پره پلاستیکی می باشد. و نسبتا پره های فلزی دارای قیمت بیشتر ولی کیفیت متفاوت می باشد.

قیمت هواکش مرغداری 100

لیست قیمت هواکش مرغداری 100 را می توان با تماس با مشاورین ما بصورت روزانه دریافت نموده و پس از مطالعه اقدام به خرید نمایید.

خرید عمده هواکش مرغداری 100

شرکت بادرام تهویه جهت ایجاد رفاه برای مرغداران و فروشندگان تجهیزات مرغداری امکان خرید بصورت عمده را برای آنها فراهم آورد که این امر باعث حذف واسطه و پایین آمدن قیمت فن مرغداری 100 می گردد که برای دو طرف مقرون به صرفه می باشد

مشخصات فنی هواکش مرغداری 100

جنس بدنه : ورق گالوانیزه
قدرت دینام: 1.5 اسب
تعداد پروانه: 1
ابعاد: 100100
وزن: 85.5 کیلو
برق مصرفی: سه فاز

بزرگترین بازار های فروش هواکش مرغداری

بازار فروش هواکش مرغداری 100 در شیراز

بازار فروش هواکش مرغداری 100 در تهران

بازار فروش هواکش مرغداری 100 در اصفهان

بازار فروش هواکش مرغداری 100 در تبریز

از مهمترین سیستم های تهویه مرغداری ساخته شده توسط شرکت بادرام تهویه می توان انواع فن مرغداری ، پد سلولزی ، سیستم مه پاش و پنجره های اینلت را نام برد و همچنین برای خرید تجهیزات مرغداری می توان به سایت imorghdar.ir مراجعه نمود

برای دریافت آخرین قیمت تهویه مرغداری می توانید عضو کانال تلگرام مرغداری شده تا با ارتباط با مستقیم از آخرین قیمت این تجهیزات مطلع گردیده یا از طریق تماس با بخش فروش از قیمت روز تجهیزات تهویه مطلع گردید.

صادرات هواکش مرغداری 100

شرکت ما با تولیدات اننبوه و بهترین کیفیتی که به مشتریان خود ارایه داده امروزه توانسته بسیاری از مشتریان حاشیه خلیج فارس و همچنین بسیاری از کشور هایی اروپایی را با تولیداتی که انجام میدهد پاسخگو باشد.
ما با چندین سال سابقه در این امر و همچنین تولید با کیفیتی که با واردات مواد اولیه ای که از خارج از کشور وارد می شود بهترین کیفیت و رزومه را برای خود جمع اوری کرده و بهترین هاا را به مشتریان خود در سراسر دنیا ارایه دهد.
هواکش مرغداری 100 را ما بهترین کادر مجرب و بهترین دستگاه های تولیدی که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی ساخته شده اند این محصول بی نظیر را به دست مشتریان عزیز رسانده و رضایت کامل این عزیزان و همچنین مشتریان خارج کشور را جذب کرده و برند خود را به برند برتر در سراسر کشور ثبت کند.
کشور هایی که امروزه درخواست بالایی از محصولات ما دارند عبارتند از:افغانستان امارات قطر و همچنین چند کشور اروپایی نظیر روسیه ترکیه و پرتغال صادرات خود را انجام داده  و همچنین روزانه به این کشور هایی که درخواست هواکش مرغداری 100 را از ما دارند به دست آن ها برسانیم.