لیست قیمت آبخوری جامبو مرغداری

تامین کننده قیمت بالای ۵۰ عدد قیمت  در مبدا تا ۲۰-۵۰ نام محصول
09115716223 تماس بگیرید ۳۶۰۰۰ آبخوری اتوماتیک جامبو بدون میلگرد
09115716223 تماس بگیرید ۳۸۰۰۰ آبخوری اتوماتیک سوپر جامبو
09115716223 تماس بگیرید ۱۴۵۰۰ آبخوری اتوماتیک جوجه جامبو
09115716223 تماس بگیرید ۲۲۰۰۰ آبخوری آویز بوقلمون

قیمت آبخوری جامبو مرغداری بر اساس چه عواملی تعیین می شود و مشتریان با اعتماد به عملکرد کارخانه‌ها بر همین اساس آبخوری جامبو مرغداری را خریداری می کنند.
آبخوری جامبو بدون این که نیازی به سرکشی داشته باشد خودش به وسیله شیلنگی که دارد پر آب می شود و لازم به ذکر است که این آبخوری ها در سالن های نیمه حرفه ای و نیمه صنعتی به کار می روند.
لیست قیمت آبخوری جامبو مرغداری در بازار ها متفاوت می باشد و غالبا با سیستم پیشرفته ای که دارند دارای قیمت بالاتری هستند.

قیمت آبخوری جامبو :

قیمت آبخوری جامبو با توجه به جنس بکار رفته و مرغوبیت آن در بازار قیمت های گوناگونی دارد. البته تولید کنندگانی هستند که با سود گزاف محصولات آبخوری خود را به فروش می رسانند.

به منظور جلوگیری از این کار شرکت ما تمام اطلاعات اعم از جنس بکار رفته، میزان کیفیت، و حتی نحوه ی عملکرد آبخوری را برای آگاهی بیشتر شما در اختیارتان می گذارد تا شما به انتخاب خود و رضایت و اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در این راستا هم این شرکت کادر فروش و کارشناسانی برجسته ای را به طور رایگان در اختیارتان گذاشته تا به شما در انتخاب صحیح آبخوری راهنمایی کنند.

در صورت رضایت و جلب اعتماد شما از شرکت ما می توانید به شکل آنلاین محصولات ما را خریداری نمایید. دریافت لیست قیمت روزانه کانال تلگرام مرغداری امکان پذیر است

آبخوری جامبو یا سوپر جامبو

آبخوری جامبو یا سوپر جامبو :

آب مهمترین و تاثیر گذارترین مواد برای رشد و پرورش می باشد.به همین دلیل می باید توجه زیادی در بهداشتی بودن و سلامت آن داشته باشیم.

آبخوری جامبو یکی از پر مصرف ترین و مرسوم ترین سیستم های آبخوری در صنایع صنعتی مرغداری به طور کاملا خودکار عملیات آبدهی را برای مرغان فراهم می کند. آبخوری جامبو نیاز به نصب و راه اندازی ندارد و کار با این سیستم بسیار آسان و راحت بوده به همین دلیل محبوبیت بالایی در مرغداران دارد.

کار با آبخوری مدل جامبو بسیار آسان بوده و با کمترین تخصص هر کس میتواند عملیات آبرسانی را راه اندازی کند.

مزایای آبخوری جامبو

مزایای آبخوری جامبو :

برطرف کردن نیاز طیور به آب به طور اتوماتیک

تنظیم ارتفاع برای هر سنین

به ازای هر 80 مرغ یک آبخوری جامبو

افزایش بهداشت

شستشو و نظافت ساده و آسان

عمر بسیار طولانی

سهولت در راه اندازی

 

بهترین عملکرد آبخوری جامبو موقعی صورت می گیرد که به نکات زیر توجه کرد.

آب در فشار صفر درجه باشد.

آبخوری جامبو مقداری از کف زمین فاصله داشته باشد.

برای جلوگیری از بیماری سطح کف آبخوری را چند بار ضد عفونی کنید.

از انباشته شدن فضولات در کف مرغداری خود داری کنید.

در صورت سر ریز شدن آب از قیف، از  درست عمل کردن مکانیزم آبخوری اطمینان حاصل کنید.

مراقب و هر از چند گاه آبخوری را چک کرده که نشتی و یا چکه چکه نکند. و موجب خیسی بستر نشود.

برای پر کردن آب در مخزن از فشار شکن استفاده شود.

نحوه استفاده از آبخوری جامبو :

ابتدا با استفاده از پیچی که در انتهای آبخوری وجود دارد را به مهره ای که در بالالی ققی می باشد وصل می کنیم. در قسمت بالای آبخوری حفره ای بوده و با استفاده از نخ و قلاب، آبخوری را به آن آویزان می کنیم.

سپس شیلنگ آب را به آبخوری متصل می نماییم. و بعد به وسیله قسمت متحرک مکانیزم آبخوری قطع یا وصل شدن آب را تنظیم می نماییم. حال ابتدا قسمت متحرک آبخوری را باز و سپس آب را متصل می کنیم. در این موقع آب نبایست جاری شود. در این زمان قسمت متحرک را به آرامی می بندیم تا زمانی که آب از مکانیزم آبخوری خارج شود. سپس به محض جاری شدن آب، آبخوری را رها کرده تا پر شود. بعد از پر شدن آب، مکانیزم عمل کرده و آب قطع می شود.

صادرات آبخوری جامبو

صادرات آبخوری جامبو :

یکی از آبخوری های رایج و مرسوم در صنایع مرغداری کشورهای همجوار، سیستم آبخوری جامبو می باشد. با گذشت سالها پشت کار، این شرکت توانسته انواع متفاوتی از آبخوری های مدرن دنیا را به خط تولید برساند و از نظر کیفیت هم خود را همگام با کشور های هلندی و چینی نماید.

به همین منظور در گستره ی صادرات تا حد بسیاری توانسته اعتماد و اطمینان مرغداران را نسبت به صادر این محصول جلب نماید. و در رقابت با تولیدکنندگان چینی پیشی گیرد.

شرکت مرغ صنعت یکی از عمده صادر کنندگان تجهیزات مرغداری می باشد که می توان از طریق آن اقدام به صادرات انواع تجهیزات مرغداری نمود

لازم بذکر است شرکت مرغ خانه تولیدکننده انواع سیستم های تهویه سالن مرغداری مثل هواکش صنعتی ، پنجره اینلت ، پد سلولزی و فن سیرکوله می باشد که شما می توانید از طریق آن اقدام به مجهز کردن مرغداری خود کنید