لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری چند است ؟ انواع جت هیتر های دوگانه سوز ؟خرید عمده جت هیتر دوگانه سوز مرغداری چگونه صورت می گیرد مزایای استفاده از این جت هیترها در چیست؟ پرکاربردترین جت هیتر های دوگاه نه سوز کدامند ؟ فروش جت هیتر های دوگانه سوز مرغداری از طریق نمایندگی ها چگونه صورت می گیرد ؟

لیست قیمت جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

برای دریافت لیست قیمت و مطلع شدن از آخرین قیمت حتما در واتس آپ پیام دهید و در صورت تایید قیمت اقدام به سفارش این محصول نمایید

خرید عمده جت هیتر دوگانه سوز

خرید عمده جت هیتر دوگانه سوز مرغداری

شرکت مرغ خانه جهت سهولت کار مشتریان محصولات خود را با قیمت درب کارخانه از طریق سایت فوق به فروش می رساند اگر شما قصد خرید این محصول را با قیمت بدون واسطه دارید می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نموده و از منزل اقدام به خرید آنلاین این محصول نمایید

، دارای تنوع قیمتی با توجه به مشخصات کالای مورد نظر از قبیل کیفیت و برند تولید کننده دارد.
لیست قیمت جت هیتر، بستگی به دوگانه سوز بودن آن دارد. این وسیله جهت گرم نمودن فضای داخلی مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید عمده جت هیتر دوگانه سوز

انواع جت هیتر های دوگانه سوز ؟

  • جت هیتر های دوگانه سوز باکدار
  • جت هیتر های دوگانه سوز بدون باک

بهترین جت هیتر ها برای مرغداری کدام است؟

هر یک از جت هیترها مزایا و معایبی دارند که در ادامه با هم انواع مختلف آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه با ما باشید تا شما را با جت هیتر مناسب مرغداری بیشتر آشنا کنیم.

  • جت هیتر گازوئیلی، همانطور که از اسمش هم مشخص است، از طریق سوخت گازوئیل، گرما ایجاد می کند. سوخت جت هیتر گازوئیلی در مقایسه با گاز، بسیار ارزان تر است. و به راحتی سوخت را انبار می کند. به همین دلیل محبوبیت بسیار خوبی دارد.
  • جت هیتر گازی برای مرغداری، قدرت حرارت دهی بالاتری نسبت به جت هیتر گازوئیلی دارد. اما نمی توان این سوخت را ذخیره و یا انبار نمود. جت هیتر دوگانه سوز هم، از دو نوع سوخت بهره می برد و در شرایط بحرانی به داد مرغدار می رسد.
  • جت هیتر برقی هیچ نوع آلودگی و آلاینده مضر را تولید نمی کند. و نیازی به روشن کردن سیستم تهویه ندارد. اما در کنارش در مقایسه با دیگر جت هیتر ها از انرژی برق بیشتری استفاده می کند. در صورتی که قصد راه اندازی سالن مرغداری در متراژ بالا را دارید؛ پیشنهاد می کنیم که به سراغ جت هیتر های برقی نروید. چرا که انرژی زیادی مصرف می شود و شما را متحمل هزینه های زیادی می کنند.

مشخصات جت هیتر دوگانه سوز

بهترین جت هیتر دوگانه سوز!

این دستگاه یا سیستم گرمایش نوعی جت هیتر موشکی است که در آن هوای گرم تولید شده توسط فن دمنده به محیط منتقل می شود. جت هیتر گلخانه ای یکی از مهمترین تجهیزات گرمایشی است. که در محیط های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل محبوبیت جت هیتر گازوئیلی می تواند مربوط به راندمان بالا ، مصرف سوخت و انرژی کم ، نصب ساده با هزینه کم و اتلاف حرارت کم باشد. جت هیتر ها گروهی از تجهیزات گرمایشی هستند. که شامل جت هیتر های گازسوز ، دیزلی (بدون مخزن و بدون مخزن) ،بهترین جت هیتر دوگانه سوز و جت هیتر برقی هستند.

بهترین جت هیتر دوگانه سوز

جت هیتر دوگانه سوز

انواع لوازم و تجهیزات مورد نیاز سالن های مرغداری از قبیل جت هیتر های گازی با ظرفیت گرمادهی مختلف در صفحات مجازی فروشگاهی قابل مشاهده هستند.
هیتر های جت گازی یا کوره هوای گرم قابل استفاده با گازوییل و یا گاز شهری بوده و به همین دلیل به آنها دوگانه سوز گفته می شود.