هواکش آکسیال سه پره 140  PPG

هواکش آکسیال سه پره در دو مدل خانگی (پنکه ،هود و …) و صنعتی نیز تولید می شود که در این جا ما به بررسی فن های صنعتی می پردازیم.معمولا از این نوع فن در سوله ها از جمله مرغداری ها،دامداری ها،گلخانه ها و…. استفاده می شود.

برای ایجاد یک هوای مطلوب و متناسب برای سالن ها، معمولا از هواکش هایی با قدرت هوادهی بالا در زمان کم نیاز می باشد.تا با پرتاب باد به صورت محوری و موازی با قدرت پرتابی 30 متر بهترین بازدهی را داشته باشد.

هواکش آکسیال سه پره 140 با جنس PPG

یکی از پرکاربردترین هواکش هایی که در بهترین سالن های مرغداری و گلخانه های جهان در حال استفاده می باشد از همین نوع فن می باشد.تا با جابه جایی هوا با 740 متر مکعب در دقیقه بهترین عملکرد را از سایر محصولات داشته باشد.

معمولا این فن را در نزدیکی سقف روی دیوار نصب می نمایند چرا که هوای گرم و دم کرده در ارتفاعات بالا رخ می دهد به همین خاطر برای تسریع در تخلیه هوا در بالا ترین نقطه نزدیک به 60 سانتی متری سقف جایگذاری می شود.

تولید شده که نقطه متمایز این جنس با مابقی هواکش ها در PPGاین نوع فن در قالب سه جنس گالوانیزه،استیل،

مقاومت کشش بالا

مقاوم در برابر اسید و باز

بی بو و غیر سمی

شکننده نبودن

شفافیت بالا

وزن سبک تر

طولانی شدن عمر پره و فن

سرعت پروانه به 560 دور در دقیقه می باشد.

مشخصات  هواکش آکسیال سه پره 140 PPG

بدون کوچکترین لرزش

حداکثر بازدهی تا 90 درصد

مصرف کم انرژی

کمترین صدا با دبی 50 دسی بل

نگهداری و تعمیرات آسان

خدمات پس از فروش

گارانتی 18 ماهه

قدرت هوادهی بالا تا 40000 متر مکعب در ساعت

شدت جریان : 2 آمپر

ولتاژ : 3800 ولت

دمپر گریز از مرکز

دمپر ها به صورت اتومات باز یا بسته می شوند.منظور استفاده از دمپر بیشتر در فواصل سرد می باشد تا مانع هوای سرد به محیط و یا جلوگیری از هر نوع اشیا و پرندگان و همچنین نور مزاحم به داخل سالن باشد.در فصول گرم هم هنگامی که هواکش خاموش است دمپر ها به طور اتوماتیک خود نیز بسته می شوند.

600

قیمت هواکش آکسیال سه پره 140:

متقابلا این مدل نسبت به سایر مدل ها قیمت بیشتری دارد. این سیستم مدرن ترین فن های موجود در بازار جهانی بوده و با سایر هواکش های مدرنیته جهان از لحاظ کیفیتی تطابق دارد.

مرغدار با دسترسی به شبکه های مجازی می تواند اطلاعاتی دقیق از نظر مشخصات فنی و نحوه تولید آن کسب نموده و یا از طریق سایت معتبر این شرکت به صورت آنلاین با متخصصین این امور ارتباط بر قرار کرده تا آگاهی کامل از محصولات این شرکت را داشته باشد.

همچنین متخصصین فروش این شرکت می توانند کمکی شایانی نسبت به انتخاب محصول و خرید آن کنند تا با ضریب اطمینان بالا،بهترین و با کیفیت ترین محصول با ارزانترین قیمت خریداری نمایید و از این بابت آسوده خاطر باشید.

این شرکت در نظر دارد کسانی که محصولات این شرکت را به طور عمده یا به صورت آنلاین خریداری نماید،امتیاز و تخفیفات ویژه ای به آنها ارائه دهد.

 

صادرات هواکش آکسیال سه پره 140 PPG

هواکش آکسیال سه پره و هواکش آکسیال شش پره صنعتی ایرانی، از محصولات عمده شرکت ما می باشد. که مطابق با استانداردهای جهانی بوده و با قیمت مناسب برای بازار های عربی و خاورمیانه صادر می شود.این محصول به دلیل مدرن بودن و تجهیزات کامل یک هواکش ایده ال با استقبال بی نظیری همراه بوده است.

در صورت تمایل خرید این محصولات،به آدرس سایت رجوع کرده تا از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.تا قطعا در ادامه بتوانیم همکاری بلند مدتی را داشته باشیم.