پنجره اینلت پلی اورتان

پنجره اینلت پلی اورتان :هرچقدر مرغدار در تهویه و انتقال هوای آلوده به بیرون و ورود هوای تازه به داخل بهتر عمل کند مسلما میزان افزایش رشد موثرتر واقع می شود.

در سالن های مرغداری می توان کیفیت هوادهی را صحیح تر و متناسب تر انجام داد تا با کاهش مصرف انرژی همراه باشیم.

تهویه طبیعی موقعی به وقوع می رسد که دمای مورد نیاز و رطوبت نسبی محیط داخل سالن صورت گیرد البته ناگفته نماند موقعیت جغرافیایی و آب و هوای منطقه نقش اصلی این تهویه را شامل می شود.

اینلت پلی اورتان بیشتر مورد استفاده در مناطق سردسیر می باشد. در روش های قدیمی، برای ورود هوای سرد بیرون محیط به سالن و گرم نمودن آن به وسیله یک ابزار گرمایشی، باعث مصرف بی رویه و زیاد سوخت شده و در کنار آن مدت بسیاری زمان تلف می شد تا هوا به دمای مطلوبی برسد این وقفه باعث اختلاف دما شده که سرماخوردگی طیور را به همراه داشت.

مزایای اینلت پلی اورتان

حال با تولید و استفاده از اینلت پلی اورتان موجب برطرف شدن تمامی نواقص مدل های سنتی و قدیمی شده است. طوری  که با تعیین و هدایت مسیر جریان باد، هوای بیرون را به سمت هوای گرم زیر سالن هدایت کرده تا پس از مخلوط شدن، یک هوای مناسب بر سر پرندگان فرود آید.

مزایای اینلت پلی اورتان :

عایق حرارتی

مقاوم در برابر سرما و گرما

مقاوم در برابر نور

دارای وینچ اتوماتیک

قابل شستشو

طول عمر بالا

ضد زنگ و خوردگی

مانع خروج هوا

وزن سبک

کاهش هزینه سوخت

این مدل از اینلن از فوم پلی اورتان با کیفیت بالا تولید شده و دو زمانه بوده یعنی در ابتدا با بازشدن ، هوا از بالای دریچهوارد شده و بعد از باز شدن حدود یک سوم هوا از قسمت زیر دریچه عبور می کند.تا در فصول گرم حداکثر تهویه را داشته باشد.

محل نصب اینلت پلی اورتان در نزدیکی سقف در جداره طولی سالن می باشد. حتما بایست در دو جداره طولی روبروی هم نصب شوند تا رفت و برگشت هوا به درستی شکل گیرد. اندازه اینلت حدود 35*75 می باشد.

نحوه محاسبه پنجره اینلت پلی ارتان :

برای محاسبه تعداد اینلت ها بایستی از تعداد هواکش مورد استفاده و قدرت هریک آگاهی داشته باشیم.

مثلا یک سالن به 4 هواکش 100 نیاز دارد ظرفیت هر هواکش 100 معادل 28000 متر مکعب در ساعت می باشد برای جا به جایی این هوادهی داریم 4*28000=112000  متر مکعب در ساعت

هوادهی هر اینلت فرضا 3000 متر مکعب در ساعت پس در نتیجه 112000/3000=38

تعداد مورد نیاز اینلت 38 عدد است که باید در دو طرف دیوارزه نصب گردد.

قیمت پنجره اینلت پلی اورتان

قیمت پنجره اینلت پلی اورتان :

برای خرید اینلت پلی اورتان می توان از دو روش زیر اقدام کرد.

به طور مستقیم به دفاتر فروش

از طیق آنلاین و بدون واسطه

صادرات پنجره اینلت پلی اورتان :

با تولید مرغوب و با کیفیت اینلت پلی اورتان در این شرکت، در بازار های جهانی محبوبیت بالا و استقبال زیادی شده است. تاکنون این شرکت با صادر به کشور هایی همچون آذرباییجان، سوریه، عراق، و ترکمنستان، رضایت و اعتماد مرغدار را به این محصول جلب نموده است.

اکنون شما هم می توانید به شکل آنلاین و طی نمودن سیر مراحل اداری، از خریداری محصولات اقدام نمایید.

شرکت بادرام تهویه تولید کننده انواع تجهیزات تهویه مانند هواکش مرغداری صنعتی ،پد سلولزی ، فن سیرکوله و پنجره اینلت می باشد که می تواند شما را در تجهیز سالن مرغداری کمک نماید

برای خرید دیگر تجهیزات مرغداری بصورت کلی شما می توانید با سایت های عمده فروشی این تجهیزات چون سایت www.sanatmorgh.com مراجعه نمایید و این محصولات را با خدمات پس از فروش تهیه نمایید