خرید دانخوری بشقابی مرغداری صنعتی

خرید دانخوری بشقابی توسط مرغداران باعث توزیع یکنواخت دان در بین مرغ ها شده و باعث رشد یکنواخت آن ها می شود. این نوع دانخوری علاوه بر مرغداری سنتی در مرغداری صنعتی نیز استفاده می شود.
با توجه به این که توزیع مناسب دان در مرغداری های صنعتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد مرغداران در رابطه با این موضوع و جهت بهره وری بالاتر خرید دانخوری بشقابی را ترجیح می دهند.

خرید دانخوری بشقابی

خرید دانخوری بشقابی که امروزه متقاضیان زیادی دارد با قیمت مناسبی در نمایندگی های فروش می توان انجام داد. همچنین مرغداران برای حفظ بهداشت سالن اغلب از این نوع دانخوری استفاده می کنند.
مرغداری های صنعتی به دلیل قابلیت های بسیار بالای دانخوری بشقابی استفاده از آن را در سالن پرورش مرغ ها ترجیح می دهند. این نوع دانخوری به راحتی قابل شست و شو و ضدعفونی کردن است.

قیمت دانخوری بشقابی :

از نظر بیشتر کارشناسان، بهترین و اصولی ترین روش دان رسانی در تمام سنین، مدل دانخوری بشقابی نیز می باشد. با این حال شما می توانید با دیدن  از شبکه اینترنتی این شرکت از تمام مدل های بشقاب و حتی رنگ بشقاب که نقش موثری در تغذیه دارد اطلاعات کاملی کسب نمایید.

و همچنین این شرکت با سابقه چندین ساله توانسته سطح کیفیت محصولات خود را به بالاترین حد خود برساند و رضایت تمامی مرغدارانی را که از این شرکت خریداری کرده اند را جلب نماید و هم اکنون با هم همکاری مستمر داشته باشند.

مرغداران می توانند بدون واسطه از طریق آنلاین محصولات این شرکت را خریداری نمایند و همچنین می توانند با خرید عمده از تخفیفات حداکثری این شرکت بهره مند شوند.

سیستم دانخوری بشقابی :

سیستم دانخوری اتوماتیک مرغداری دو نوع سیستم دانخوری زنجیری و دانخوری بشقابی می باشد .بهترین و اصولی ترین روش تغذیه در مرغان مادر، گوشتی، اجداد، و… ، دانخوری بشقابی  می باشد. در امروزه برای بهبود ضریب تبدیل و افزایش سطح جوجه ریزی در سطح دیگر امکان تغذیه را برای مرغان به شکل سطلی و یا دستی غیر ممکن کرده است.

با استفاده از مدل دانخوری بشقابی دیگر شاهد مشکلاتی از قبیل کاهش رسیدگی به جوجه، افزایش کارگر، توزیع نادرست دان و دارو، وزن گیری نا متوازن گله، افزایش تعداد کارگر و از همه مهمتر هدر رفتن دان در زیر پای مرغ و عواقب آن که همراه با آلودگی و عدم رعایت بهداشت می بود نیستیم.

سیستم دانخوری بشقابی

مزایای دانخوری بشقابی :

توزیع سریع دان

عملکرد بهتر گله در رشد و پرورش

بهبود ضریب تبدیل

وزن گیری متوازن گله

کاهش کارگر

استهلاک کم انرژی

کم صدا بودن

نگهداری راحت

نصب آسان

نظافت و شستشوی راحت محیط سالن

تقسیم مساوی دارو به هر مرغ و واکسینه اصولی

 

نحوه کار دانخوری بشقابی :

برای نصب و راه اندازی دانخوری بشقابی نیاز به تخصص بالا نیست مرغداران با کمی آگاهی می توانند این سیستم را راه اندازی کرده و بکار گیرند.

دانخوری بشقابی شامل چند جز اصلی است که در زیر به ان قید شده است.

خط لوله کشی شده

هاپر

ایستگاه انتقال

بشقاب

فنر، قرقره، رابط، دسته وینچ و….

دان ها معمولا از یک ایستگاه انتقال که به عنوان انبار دان محسوب می شود توسط لوله ای با قطر بزرگ به هاپر می رسد. و هاپر هم دان را به لوله انتقال دان و در نهایت به بشقاب رسیده و پر می شود.

با چرخش فنر توسط موتور انتهای خط، موجب حرکت دان در هاپر سر خط به سمت بشقاب می شود. با پر شدن دان در بشقاب، موتور به طور خودکار خاموش می شود.

ویژگی های دانخوری بشقابی :

کنترل ارتفاع بشقاب برای هر سنین از طیور توسط وینچ

افزایش سطح جوجه ریزی

هدر نرفتن کمتر دان

بهترین گزینه دانخوری برای مرغان گوشتی

افزایش 30 درصدی تغذیه طیور در این مدل با روش های دیگر دانخوری

عدم آلودگی دان به کود و مواد زائد

 

محاسبه نصب دانخوری بشقابی :

باید توجه داشت حد فاصل دو دانخوری نبایست بیشتر از 5 متر باشد.

به دلیل مصرف بیشتر آب نسبت به دان، خط آبخوری همیشه یک خط بیشتر از دانخوری می باشد.

هر بشقاب به ازای هر 50 مرغ می باشد..

برای محاسبه دانخوری بشقابی در سالن مرغداری، فقط بایست به عرض سالن و سطح و میزان جوجه ریزی آن توجه نمود.

معمولا با عرض 12 متر سه ردیف دانخوری و چهار ردیف آبخوری مورد نیاز می باشد.