قیمت فن 140

قیمت فن 140 چگونه محاسبه می گردد ؟ فن 140 مطمئنا یک تهویه مناسب از مهمترین اصل پرورش دام و طیور و گلخانه ها و … می باشد.فن 140*140 بهترین و پرکاربرد ترین مدل هواکش صنعتی در این زمینه در دنیا می باشد.
این سیستم قابلیت تعویض هوا در حجم بالا در زمان کم را داراست.قابل ذکر است هواکش های صنعتی را می توان در چند بخش سقفی،دیواری،کانالی و پوششی طبقه بندی نمود.
قدرت تخلیه بالا بالا و کم مصرف بودن آن از نقاط قوت این مدل از هواکش است.

قیمت فن 140

شرکت ما به کمک مهندسین و اعضای دیگر آن در تولید صنایع و تجهیزات دام و طیور، به خصوص پرورش مرغ به صورت صنعتی،فعالیت دو چندانی کرده است.تا بتواند خدمات مدرن و به روز دنیا در شیوه های مختلف را به انجام برساند.از این رو مرغدار می تواند بهترین محصول را از نظر کیفی مطابق با فناوری روز دنیا خریداری نماید.
برای دریافت قیمت فن 140 و همچنین دیگر سیستم های تهویه می توانید علاوه بر عضویت در کانال تلگرام مرغداری از طریق ارتبط با بخش فروش ما اقدام نمایید
این شرکت خرید محصول را به دو شکل برای مرغدار میسر می کند. مرغدار می تواند با نمایندگان ما به شکل مستقیم و همچنین کسب آگاهی بیشتر به صورت حضوری و یا از طریق آنلاین با دسترسی به سایت که تخفیفات ویژه ای برای خریدار از لحاظ حمل و نقل سریع و ارزان قائل می شود خریداری نماید.

قیمت فن 140
ویژگی فن 140

قدرت تخلیه بالا تا حدود 44000 متر مکعب در ساعت
پرتاپ باد تا حدود 30 متر
صدای کم
کمترین استهلاک انرژی
بدون لرزش
کنترل کیفی و دارای تاییدیه از کارشناسان ناظر
نگداری آسان و تعمیرات راحت
عایق حرارتی و مانع نفوذ نور در حال بسته بودن دمپر
تامین خدمات پس از فروش
دارای ضمانت 18 ماهه

ویژگی فن 140

مشخصات فن 140

بدنه استیل یا گالوانیزه به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی
دیاق از جنس آلومینیوم
گپ محافظ گرد و غبار
پروانه از جنس استیل یا گالوانیزه
در دو مدل 6 پره یا 3 پره

مشخصات هواکش 140

مشخصات فنی فن 140

توان موتور : 1.1کیلو وات
شدت جریان : 2.5 آمپر
سرعت پروانه : 1400 عایق رطوبتی : 55/54
F کلاس حرارتی :
دبی هوای خروجی : 44000 متر مکعب در ساعت
قطر پروانه : 127 سانتی متر
ابعاد فن : 140*45*140
هواکش 140 در چندین سال گذشته تغییرات زیادی در جهت بهبود و پیشرفت بازدهی بالا تا حدود 90 درصد در حداقل زمان ممکن و مصرف کم انرژی، کرده است.همچنین می توان گفت، هواکش هایی با داشتن تکنولوژی بالا دارای دمپر های گریز از مرکز می باشد. که بهترین و مناسب ترین فن در تهویه محوری و موازی در مرغداری هاست.
از ویژگی های این دمپر می توان از حالت اتوماتیک بودن آن نام برد که با فشار موجود در فضا باز یا بسته می شوند.و نیاز به چک کردن دستی نیست.
مزیت دمپر گریز از مرکز :
عایق حرارتی در زمان خاموش بودن فن
مانع ورود حشرات موذی
جلوگیری از نفوذ نور
یکی دیگر از تکنولوژی های بکاربرده در این محصول،وجود الکترو موتور در جریان باد می باشد تا بتواند کارکرد طولانی مدت در شرایط بد آب و هوایی مانند محیط های مرطوب مرغداری و گلخانه داشته باشد.
از عوامل دیگر در تغییرات این فن وجود افشانه آب یا پد سلولوزی که در جلوی هواکش نصب شده تا برای خنک کردن هوای محیط مخصوصا در دامداری ها و مرغداری ها می توان گفت.

مشخصات فنی هواکش 140
نکات ایمنی فن 140 :

از بلند کردن فن از قسمت دمپر خود داری کنید
جهت پر کردن حد فاصل قاب و فن از یونولیت استفاده شود
پس از نصب از آزاد بودن دمپراطمینان حاصل کنید
در هنگام نصب هیچ بیرون زدگی یا تغییر شکلی روی بدنه فن وجود نداشته باشد.

صادرات فن 140

هواکش تولیده شده توسط شرکت بادرام تهویه از لحاظ کیفیت و کارایی،نظیر هواکش چینی و هلندی است . اما نکته مهم، قیمت فن 140 فوق العاده ارزان این محصول و مقرون به صرفه بودن آن، باعث شده سهم بالایی از بازار های بین المللی را به خود اختصاص دهد.
همچنین این شرکت تولید کننده انواع فن هواکش مرغداری و فن سیرکوله نیز می باشد