قیمت روز پد سلولزی

فروش پد سلولزی به صورت اینترنتی به متقاضیان آن در سراسر کشور، حتی دور دست ترین مناطق این امکان را می‌دهد تا به راحت ترین حالت نمونه مورد نظر خود را دیده، و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.
از انجاییکه پد فنلاندی بهترین نوع پد سلولزی محسوب می­‌شود، خرید آن از شرکتهای پیشرو در زمینه ارائه این محصول توصیه می­شود.
باید دقت کرد که بعضی اوقات پد چینی به نام پد فنلاندی عرضه می­شود در حالیکه دارای کیفیتی پایین‌تر است. توجه به برند شرکت در جلوگیری از خرید محصول تقلبی می‌تواند مفید باشد.

قیمت پد سلولزی به صورت عمده در سال ۹۸

قیمت فروش پد سلولزی متناسب با ابعاد آن است.
شما می توانید با مراجعه حضوری نمایندگی های فروش این محصول و یا ارتباط از طریق سایت و تماس با مشاورین فروش از قیمت این محصولات با خبر شوید.
مرغ خانه با ارائه با کیفیت ترین محصولات تهویه سالن مرغداری پیشگام در فروش ارزان ترین تجهیزات مرغداری در ایران است.

قیمت پد سلولزی

خرید پد سلولزی از ارزان ترین مرکز فروش

جهت خرید راحت و ارزان پد سلولزی، صنعت مرغ طیف وسیعی از معتبرترین برندها در حوزه تجهیزات طیور به ویژه پد سلولزی در گروه‌‏های مختلف را گردآوری کرده ا نیازهای متفاوت مشتریان را برآورده سازد.
از ویژگیهای صنعت مرغ، ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش است. از مرکز پولتری شاپ، می‌توان ابعاد مختلف پد سلولزی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری نمود.

خرید پد سلولزی

ضرورت استفاده از سیستم تهویه در مرغداری چیست؟

تهویه در ادامه حیاط طیور در سالن های پرورش متراکم و پر جمعیت بسیار حیاتی است و در سالن‌های پرورشی مخصوصا در حالت صنعتی مانند پرورش مرغ به شکل انبوه تهویه اهمیت خود را بروز می‌دهد،
بعلاوه، پرندگان به دلیل داشتن کیسه‌های هوا پیوسته نیازمند هوای تازه هستند، درنتیجه، تهویه علاوه بر عوض کردن هوای سالن و کمک به ورود اکسیژن تازه منجر به کاهش رطوبت و بوی بد سالن نیز می‌شود.
چون پرندگان در طول شبانه و روز چندین بار دفع فضولات می‌نمایند بنابراین، جهت جلوگیری از افزایش بیش از حد میزان رطوبت، بوی بد مدفوع و بروز بیماری ها در پرندگان و پرسنل، سیستم تهویه باید همیشه روشن باشد.
دفع حدود 2/3 از آب مصرفی پرندگان از طریق مدفوع آنان، آمونیاک موجود در مدفوع آنان و بیماری های ثانویه مانند کوکسیدیوز و مشکلات فیزیکی مانند در رفتگی تاندون آشیل پا و آرتریت زانو  احتمال بیماری طیور و پرسنل را افزایش می‌دهد.
به همین جهت تهویه سالن حیاتی است؛ بر خلاف تصور اکثر پرورش دهندگان ستنی، تهویه سالن  جهت تخلیه رطوبت صورت می‌گیرد و تامین اکسیژن تازه در درجه بعدی قرار دارد.

ضرورت استفاده از سیستم تهویه

پد سلولزی در تهویه مرغداری چه تاثیری دارد؟

پد سلولوزی یکی از مهمترین تجهیزات مرغداری‌ها محسوب می‌شود که در سال های اخیر، به طور گسترده  توسط مرغداران موفق، جهت جلوگیری از اتلاف طیور ناشی از استرس گرمایی، مورد استفاده قرار گرفته است.
دمای بدن یک مرغ بالغ ۷/۴۱ – ۶/۴۰ درجه سانتی گراد است و محدوده طبیعی دما ْ ۲۸-۲۰ درجه سانتی گراد است که به مرغ ها این اجازه را می دهند که دمای بدنشان را حفظ کنند .
ترکیب دمای بالا و رطوبت زیاد می‌تواند مشکل‌ساز باشد از آنجاییکه در این شرایط تنفس سریع به خنک شدن آنها کمک نمی‌کند زیرا مرغها غدد تعریق ندارند.
از جمله مشکلات بروز استرس گرمایی می توان به افزایش فشار خون، کاهش فعالیت سیستم لنفاوی و افزایش ترشح هرمون کرتیزول و در نتیجه تضیف سیستم ایمنی بدن و افزایش ریسک درگیری با بیماری ها را نام برد.
بنابراین، استفاده از سیستم تهویه در مرغداری بسیار حیاتی است و پد سلولوزی از مهمترین تجهیزاتی است که می‌تواند در ایجاد هوای بهداشتی و خنک سازی موثر در مرغداری ها موثر واقع شود.

که تکمیل کننده سیستم های تهویه مانند پنجره اینلت و هواکش ها در تهویه مرغداری می باشد

پد سلولزی در تهویه مرغداری

 

نکات مهم در نصب پد سلولوزی

نکات کلیدی هنگام نصب پدهای سلولزی:
فاصله صفحه و فن نباید از 30 متر و بیشتر از 50 متر باشد.
نصب لنت ها باید در پایین باد باشد.
معمولاً لازم است بالشهای 60 سانتی متری کمتر از گلخانه در نظر گرفته شود.
مراقب باشید که پد سلولزی گلخانه را در جهت و نزدیک فن گلخانه مجاور قرار ندهید.

نصب پد سلولوزی

صادرات پد سلولوزی

 

صادرات پد سلولوزی