بهترین هواکش مرغداری

بهترین هواکش مرغداری چیست ؟ برای اینکه بدانیم بهترین هواکش مرغداری چه هواکشی است اول باید با انوع هواکش مرغداری آشنا شویم تا بسته به شرایط مرغداری و طیور پرورش یافته در سالن و بررسی منطقه اقلیمی و همچنین ابعاد سالن به مناسب ترین و بهترین هواکش مرغداری برسیم

بهترین هواکش مرغداری

با بررسی تمامی موارد باید در نظر داشت بهترین نوع هواکش مرغداری و مداولترین هواکش مورد استفاده در مرغداری ها هواکش آکسیال 140 است که در اکثر مرغداری ها استفاده می گردد البته انتخاب هواکش مناسب هر مرغداری بسته به بررسی ابعاد سالن مرغداری و منطقه احداث آن و موارد دیگری دارد که در متن زیر بررسی می گردد

انواع هواکش های مرغداری صنعتی :

هواکش آکسیال :

هواکش به دو صورت خانگی و صنعتی در اندازه های مختلف استفاده می شود. و در دو مدل هواکش آکسیال و هواکش پلاگ فن حازونی دمنده یا مکنده تولید می شود.که در اینجا ما به هواکش هی صنعتی مورد استفاده در سالن های بزرگ و با حجم زیاد می پردازیم.

فن آکسیال صنعتی در استخر ها، کارگاه ها، ورزشگاه ها،مرغداری و دامداری بسیار مورد توجه برای تهویه و جابه جایی هوا قرار گرفته است. زیرا با باد مستقیم و موازی بهترین نوع تهویه را صورت می دهد و همچنین می تواند زمان زیادی را روشن بماند. و عملکرد خود را افزایش دهد.

انواع هواکش های آکسیال صنعتی :

هواکش های صنعتی معمولا در ابعاد و اندازه مختلف و قدرت هوادهی متنوع یه تولید می رسند. که در زیر به آنها اشاره می شود.

هواکش مرغداری 140*140

هواکش مرغداری 120*120

هواکش مرغداری 100*100

 

هواکش سیرکوله سقفی

هر کدام از این هواکش ها دارای قدرت هوادهی متفاوتی هستند. که معمولا در دیواره سالن در ارتفاع بالا نصب می شود. هر چند نصب هواکش ها مربوط به نوع تهویه در سالن می باشد. جز هواکش سیرکوله که از سقف آویزان می شود.

مزایای هواکش :

توان بالای 90 درصد

مصرف کم انرژی

بدون لرزش

کم صدا

عایق در برابر گرما

مانع زنگ زدگی و خوردگی

دمپر دار

استفاده از پولی

نصب آسان

نگهداری راحت

قدرت هوادهی بالا

خدمات پس از فروش

گارانتی 18 ماهه

هواکش سیرکوله

هواکش آکسیال از بدنه استیل یا گالوانیزه و دیاق از جمس آلومینیم و دارای گپ محافظ گرد و غبار و پروانه از جنس استیل یا گالوانیزه و هواکش PPG می باشد. و تعداد پره ها از سه و یا شش پر می باشند.

جدید ترین هواکش ها معمولا دارای دمپر های گریز از مرکز می باشد. این ویژگی باعث جلوگیری هر نوع اشیا و پرنده وحشی در محیط داخل سالن شده و از طرفی مانع نفوذ نور به درون سالن می شود.

هواکش ها می توانند مجهز به پولی شوند که موجب کم یا زیاد شدن دور پروانه بسته به میزان تهویه در فصول سال است.

مشخصات فنی هواکش بستگی به اندازه و سایز آن دارد. و هر چقدر بزرگتر باشد قدرت و ولتاژ و شدت جریان بیشتری نیز دارا می باشد.

 

 مزایای هواکش سقفی سیرکوله :

اتصال مستقیم موتور به پروانه

استحکام بالا

هوادهی و راندمان بالا

مانع شیوع بیماری

قدرت پرتاب باد 15 متری

یکنواخت کردن هوای سالن

جبران افت فشار

 

قیمت بهترین هواکش مرغداری:

هر یک از هواکش ها در بالاترین کیفیت و مواد اولیه تولید می شوند و با جدیدترین تجهیزات مرغداری روز دنیا برابری می کند.برای خرید می توانید به روش اینترنتی به طور آنلاین اقدام کنید. برای دریافت لیست قیمت تجهیزات مرغداری می توان به سایت های معتبر فروش آنها مراجعه نمود

صادرات فن آکسیال :

با سپاس فراوان از مرغدارانی که به این شرکت اعتماد کرده اند و خریداری نموده اند. شرکت بادرام تهویه عرضه کننده بهترین مدل سیستم هواکش مرغداری می باشد و در ازای این اعتماد شرکت هم خدماتی را برای ادامه همکاری با آنها، به عمل می آورد. از شما هم برای آشنایی با محصولات ما دعوت به عمل می آید.