شرکت فروش سیستم آبخوری مرغداری

شرکت فروش سیستم آبخوری مرغداری انواع آبخوری مدرن اتوماتیک و دستی را در ابعاد و اندازه های گوناگون به صورت عمده و جزیی برای تمامی خریداران فراهم کرده است.
شرکت مرغ خانه عرضه کننده انواع سیستم آبخوری مرغداری به صورت دستی و یا خودکار می باشد که نوع دوم این آبخوری بسیار رایج تر از مدل قبلی آن می باشد.

فروش سیستم آبخوری مرغداری

سیستم آبخوری مرغداری آب سالم را برای دسترسی آسان مرغ فراهم کرده است این نوع وسیله قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با سن جوجه ها را دارد و دیگر نیاز به شستشو روزانه سیستم آبخوری نیست.

انواع سیستم آبخوری مرغداری مانند آبخوری نیپل و آبخوری جامبو در این شرکت تولید و وارد بازار می گردد
شرکت فروش سیستم آبخوری مرغداری مدل های زیادی از آبخوری را با قیمت مناسب و حمل و ارسال رایگان به نقاط مختلف انجام می دهد.

اطلاع از لیست قیمت از طریق ارتباط با بخش فروش یا عضویت در کانال تلگرام مرغداری امکان پذیر می باشد و همچنین ارتباط از طریق پیام واتس آپ نیز می وانید از حراج های روزانه ما مطلع گردید.

فروش سیستم آبخوری مرغداری

فروش عمده آبخوری دستی و اتوماتیک

فروش عمده آبخوری دستی و اتوماتیک توسط سایت مرغخانه انجام می شود. فروش عمده همواره با قیمت کمتری نسبت به فروش تکی همراه می باشد.
شما میتوانید با صرف زمان کمتر نسبت به خرید حضوری و با قیمت کمتری آبخوری های دستی و اتوماتیک مورد نظر خود را در اختیار بگیرید.
قیمت هر یک از این آبخوری ها متناسب با نوع آبخوری و شرکت تولید کننده آن متفاوت می باشد.
ابخوری های دستی و اتوماتیک توسط نمایندگی های فروش در دسترس مشتری قرار می گیرد.

فروش سیستم آبخوری مرغداری

انواع آبخوری دستی مرغداری

آبخوری دستی به آبخوری هایی اطلاق می شود که تمام امور از جمله پر و خالی کردن و شستشو و ضدعفونی نمودن آبخوری توسط نیروی انسانی ( کارگر ) صورت می پذیرد.

انواع آبخوری دستی:

  • آبخوری دستی لیتری
  • آبخوری دستی کله قندی

فروش سیستم آبخوری مرغداری

انواع آبخوری اتوماتیک مرغداری

آبخوری ها اتوماتیک بر اساس مکانیزم تعریف شده در نوع آن آبخوری به آبرسانی در آبخوری می پردازد. بته مدیریت این ابخوری های بر عهده نیروی انسانی می باشد.

انواع آبخوری اتوماتیک:

  • آبخوری اتوماتیک جامبو
  • آبخوری اتوماتیک نیپل

فروش سیستم آبخوری مرغداری

صاردارت آبخوری دستی و اتوماتیک

آبخوری های دستی و اتوماتیک تولید شده داخلی به سبب کیفیت مطلوب و قیمت مناسب با استقبال خوبی از کشورهای همسایه روبرو می باشند. این آب خوری ها به کشورهای همسایه از جمله افغانستان صادر می شوند.
آبخوری های دستی و اتوماتیک توسط شرکت های و برندهای گوناگی ساخته می شوند.
یکی از شرکت های سازنده آبخوری شرکت بادرام پلاست می باشد.
شرکت بادارم پلاست با توجه به استاندارد ها و طبق کیفیت های تعریف شده جهانی به تولی آبخوری های مورد نیاز صنعت مرغداری می پردازد.
شما می توانید با برقراری تماس با شماره درج شده در سایت نسبت به خرید محصولات تولیدی این شرکت اقدام نمایید.

فروش سیستم آبخوری مرغداری

لیست قیمت آبخوری دستی و اتوماتیک

همانگونه که گفته شد آبخوری های دستی و آبخوری های اتوماتیک در انواع مختلفی طراحی و تولید و در اختیار بازار قرار می گیرد.
آبخوری های اتوماتیک به دلیل سیستم های همراه داراری قیمت بالاتری نسبت به آبخوری های دستی می باشند.
برای دریافت لیست قیمت آبخوری های دستی و آبخوری های اتوماتیک می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس گرفته و سپس نسبت به خرید عمده آن نیز اقدام نمایید.
آبخوری نیپل یکی از پیشرفته ترین و به روز ترین ابخوری های موجود در بازار می باشد که از محبوبیت خوبی نیز برخوردار می باشد.

فروش سیستم آبخوری مرغداری