قیمت پنجره اینلت مرغداری

قیمت پنجره اینلت مرغداری با توجه به جنس و ابعاد متفاوت بوده و برای انتخاب پنجره اینلت مناسب برای مرغداری باید به مکان و اقلیم منطقه احداث مرغداری توجه نمود پس از آن با توجه به ویژگی هر کدام از پنجره های اینلت و تولید کنندگان برتر این محصول از آن استفاده کرد که ما در این مقاله شما را با مباحث فوق آشنا می کنیم

لیست قیمت پنجره اینلت

لیست قیمت پنجره اینلت مرغداری از آن جمله پنجره اینلت بصورت روزانه تهیه می گرد و از خریداران محترم در خواست می گردد قبل از خرید با تماس با بخش فروش از قیمت نهایی آن اطلاع پیدا کرده و سپس اقدام به خرید نمایند و یا با ارسال پیام در خواست قیمت کرده تا عضو کانال شوند و بصورت خودکار از قیمت های روز مطلع گردند
برای اطلاع از لیست قیمت روزانه انواع پنجره اینلت می توانید عضو کانال تلگرام مرغداری شوید

خرید پنجره اینلت

  • دریافت قیمت روز
  • ارسال درخواست به بخش فروش
  • واریز وجه و ارسال فیش واریزی
  • آدرس محل تحویل

لازم بذکر است فروش فقط بصورت عمده انجام می گیرد و در این مرکز خدمات تک فروشی داده نمی شود

قیمت پنجره اینلت

پنجره اینلت چیست؟

همانطور که می دانیم در سالن های پرورش طیور  و دام از پنجره ها استفاده می شود که هوای داخلی محیط را به بیرون انتقال دهد.به همین دلیل اینلت ها را در مسیر جریان باد قرار می دهند تا با جریان باد ،هوای محیط جابه جا می شود.

اما در فصل  های سرد پنجره باعث می شود که هوای سرد در محیط جریان داشته که موجب سرماخوردگی دام یا طیور می شود.

در فصول گرم هم با افزایش دما دریچه اینلت را کاملا به سمت پایین باز کرده تا هوای کف سالن تهویه گردد.

تنوع قیمت پنجره اینلت مرغداری و کاربرد:

این پنجره ها به دو شکل دستی و اتوماتیک تولید می شود.که کار اصلی آن انتقال هوای گرم یا سرد جهت ایجاد هوای یکنواخت مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا در سالن ها، این پنجره ها به کمک وینچ در یک لحظه باز یا بسته می شوند.

با توجه به نیاز و شرایط هر سالن، ابعاد و قیمت پنجره اینلنت مرغداری متفاوت خواهد بود. تولید کننده ها، برای رضایت مشتری و کاربری بهینه محصول، از ویژگی و قابلیت ها مختلفی استفاده می کنند که تاثیر مستقیم روی قیمت نهایی دارد.

کاریرد پنجره اینلت

مزایای پنجره اینلت:

  • ضد زنگ زدگی
  • ضد پوسیدگی
  • باز و بسته شدن به صورت اتومات
  • کاهش اتلاف انرژی
  • دو جداره بودن
  • حداقل زمان برای یکنواختی فشار بین دو محیط
  • میزان هوادهی هر ساعت 1350متر مکعب با فشار 10پاسکال

مزایای پنجره اینلت

به همین دلیل جایگزین مناسبی در مقابل پنجره های آلومینیومی و آهنی است. زیرا در گذشته برای باز و بسته کردن پنجره ها در ارتفاعات بالاکار سختی محسوب می شد. همچنین مشخص نمیشد کار هوادهی به درستی صورت گرفته یا خیر؟ اما با اینلت به وسیله وینچ هم در باز و بسته کردن سهولت صورت گرفته و هم هوادهی و فشار به طور اتومات انجام می گیرد.

هر چقدر مرغدار در تهویه سالن بهتر عمل کند قطعا در میزان بهره گیری و افزایش تولید موثرتر است. با تجهیز کردن اینلت، میتوان کیفیت هوادهی و تهویه سالن را بهبود بخشید و مکملی برای و پد سلولزی باشد. به همین ترتیب انرژی اتلاف شده کم تر خواهد شد

باید بدانیم یکسری از شرکت ها در راستای بهبود تولید طیور و دام، انواع تجهیزات مرغداری را با بهترین کیفیت زیر نظر کارشناسان متخصص و محاسبات فنی انجام می دهند.

نصب پنجره اینلت

نصب پنجره اینلت

معمولا اینلت ها در ارتفاع سی متر مانده به سقف نصب می کنند.زیرا در سالن ها، هوای گرم به دلیل سبک بودن، در ارتفاعات بالاتری نسبت به هوای سرد قرار دارد.

اینلت ها در ابعاد مختلف تولید می شود اما معمولا ابعاد آن 30در60 می باشد.همچنین  اندازه سالن و ارتفاع آن، در تعداد این نوع سیستم دخیل می باشد.

پنجره اینلت چیست