فن تهویه برگشت پذیر برای مرغداری

بفن تهویه برگشت پذیر برای مرغداری یک فن محوری است، عمدتاً برای تهویه و خنک کننده دما استفاده می شود.

این یک محصول تهویه و خنک کننده نسبت به مدل های دیگر اقتصادی تر است دارای ساختار ساده، نگهداری آسان، حجم هوای زیاد، نصب آسان و غیره است. به طور گسترده در کارخانه، گلخانه، مرغداری، دامداری و غیره استفاده می شود.

ویژگی های اصلی 1) ورق گالوانیزه گرم 275 گرم / ㎡ لایه گالوانیزه، زنگ نمی زند. 2) 95٪ قطعات توسط خودمان تولید می شود، کاهش هزینه پردازش، تقسیم سود با مشتریان، تضمین کیفیت، مقرون به صرفه ترین در سطح جهانی 3) خط تولید کامل CNC، دقت مونتاژ سوراخ ها 100٪، آسان برای مونتاژ، کیفیت تضمین شده است. 4) فن دیواری، نصب و نگهداری آسان 5) درایو کمربند، جریان هوای بزرگ

شرکت مرغ خانه، با مسئولیت محدود

شرکت فناوری فلزی شاندونگ جین مینگ با مسئولیت محدود فن دامپروری، خط مواد خط آب مرغ گوشتی و سایر تجهیزات دامپروری تحقیق و توسعه، تولید و خدمات فروش یکپارچه شرکت است، محصولات اصلی شامل جوجه، اردک، خوک، خرگوش و سایر حیوانات، سیستم آشامیدنی خودکار، سیستم تغذیه خودکار و سیستم کنترل زیست محیطی جدید، هر محصول آزمایشی دقیق مرغ، تجهیزات اسپری و غیره است. محصولات به طور کامل تضمین شده است. تجهیزات پیشرفته، مدیریت علمی، محصولات غنی و طراحی هدفمند برای پاسخگویی به نیازهای مختلف کاربران، عملکرد آن بیشتر و بیشتر مورد اعتماد اکثر مشتریان است، تا هر مشتری بهترین تجربه را به ارمغان بیاورد.
شرکت ما در تلاش برای باز کردن، نوآوری به عنوان مسیر توسعه، فلسفه کسب و کار صادقانه و واقع بینانه، مایل است فردای درخشان را با همکارانی از تمام طبقات زندگی خلق کند.

اقدامات احتیاطی برای نصب فن: 1. هنگام نصب فن، فن باید به صورت افقی و عمودی تنظیم شود تا عملکرد نرم پره های فن حفظ شود. 2. پس از تثبیت فن، شکاف باقی مانده آب بندی می شود. 3. اگر سوراخ پیچ قابل نصب نیست، می توان یک پیچ خودکار روی سطح ایجاد کرد تا آن را ثابت کند.
نام محصول
فن فشار مگاتیو فشار کش
مواد
فولاد ضد زنگ
رنگ
نقره
اندازه
1530*1530*450
مشخصه
حجم هوای زیاد
MOQ
10 عدد