قیمت دانخوری زنجیری مرغداری در تهران

قیمت دانخوری زنجیری مرغداری در تهران می‌تواند تحت تأثیر کیفیت این دانخوری ها و همینطور سایز های این دانخوری ها متفاوت باشد. البته خریدار با توجه به نیاز خود انواع و سایز های مختلفی این دانخوری های زنجیری را خریداری می نماید.
قیمت دانخوری زنجیری مناسب مرغداری در تهران را می توان در فروشگاه های مختلف یافت. قیمت این دانخوری های زنجیری تنوع بالایی داشته است. این امر به خاطر کیفیت محصول و سایز آن می‌باشد.
البته اینکه این دانخوری های زنجیری تولید داخلی باشند و یا وارداتی باشند، نیز در قیمت آن ها تنوع ایجاد می کند. مکانیزه نمودن واحدهای مرغداری منجر گشته تجهیزات مرغداری نیز بسیار جدید و مدرن شود.
یکی از این مکانیزه شدن ها، دانخوری های زنجیری است که از هدر رفتن غذا جلوگیری می کند. و به صورت همواره و تازه غذا را در اختیار طیور و مرغ ها قرار می‌دهد.

دانخوری زنجیری مرغداری

با توجه به مدرنیته شدن تغذیه مرغ، مرغداران دیگر از روش سنتی سطلی یا ناودانی که مشکلات از قبیل به طول انجامیدن تغذیه مرغ، افزایش حجم کارگر، کاهش رسیدگی به جوجه و …استفاده نمی کنند.

دانخوری زنجیری

لیست قیمت تجهیزات مرغداری

این نوع سیستم به دلیل راحتی و سهولت در کار با استقبال مرغدار روبرو شده است در واقع این مدل بهترین راه تغذیه برای مرغهای مادر و گوشتی می باشد.قیمت این محصول با توجه موتور گیربکس و زنجیر به کار رفته قیمت گذاری می شود. لیست قیمت تجهیزات مرغداری

دانخوری زنجیری

به منظور کسب آگاهی مرغدار می تواند با دسترسی به اینترنت،از این اطلاعات بهره مند شوید همچنین شرکت ما می تواند در مشاوره گرفتن شما توسط کارشناسان با سابقه در جهت جزییات بیشتر این محصول خدمات و توضیحات بیشتری انجام دهد تا آگاهانه به خرید مطلوب خود برسید.

صادرات دانخوری زنجیری

در بازار جهانی هم این شرکت توانسته نیاز های مرغداران را برآورده نماید چرا که هم از نظر جنس و هم کیفیت محصول روز به روز در حال پیشرفت می باشد و همنچنین نیز با قیمتی ارزان،عرصه را برای تولیدکنندگان دیگر جهان تنگ کرده است.

دانخوری زنجیری

مرغدار می تواند با مراجعه به سایت از خرید آنلاین این محصول بهره مند شود تا بدون واسطه از خرید مستقیم به قیمت درب کارخانه سود ببرد.

حسن استفاده از دانخوری زنجیری  :

کاهش کارگر

کم شدن ضریب تبدیل

مقدار متوازن غذا به هر مرغ

تغذیه غذا در کمترین زمان به منظور جلوگیری از استرس طیور

از دانخوری زنجیری معمولا در سالن های مرغداری برای مرغ اجداد،گوشتی، مادر استفاده می شود.این سیستم قابل اطمینان و موثر برای جوجه هایی از این قبیل می باشد.

دانخوری زنجیری

مزایای دانخوری زنجیری :

استحکام و کیفیت دانخوری

پر شدن اتوماتیک دان در چرخه خط

عدم ریزش دان و مواد خوراکی

قابلیت تا حدودی از ارتفاع برای سنین مختلف

دسترسی مرغ به خوراکی با طی کوتاه ترین مسافت

تعمیرات آسان با کمی تخصص

کم صدا بودن

استهلاک کم انرژی

بهبود ضریب تبدیل

تقسیم مساوی دان برای مرغ

دانخوری زنجیری

در این مدل از دانخوری از هاپر ها با توجه به ظرفیت سالن استفاده شده تا با افزایش دو برابری سیکل چرخش خط،کمکی به تقسیم و یکنواختی درست دان کند.

از وینچ هم برای پر کردن هاپر از دان استفاده مکی شود تا هیچ چیز به صورت دستی نباشد تا به مرغ هیچگونه استرسی وارد نشود.

معایب دانخوری زنجیری :

نسبت به دانخوری بشقابی قیمت و استهلاک بیشتری دارد(قیمت دو برابر نسبت به بشقابی)

نا متوازن بودن وزن گله (در ابتدا خط، دان مرغوبتر خورده شده و مرغ چاق تر نسبت به انتهای خط می شود)

از این سیستم نمی توان در اوایل رشد جوجه استفاده نمود (به خاطر محدودیت ارتفاع)

شرکت ما برای رفع این مشکل تا حدودی توانسته اقداماتی صورت دهد. به منظور این مشکل،سرعت زنجیر را به 35 متر در دقیقه رسانده تا به مرغ اجازه انتخاب دان را ندهد و همچنین با انجام این کار توانسته به میزان قابل توجهی از نشست گرد وغبار روی دان جلوگیری کند.

دانخوری زنجیری