خرید سیستم تهویه مرغداری با قیمت استثنایی

خرید سیستم تهویه مرغداری با قیمت استثنایی از کجا امکان پذیر می باشد .یکی از ارکان های مدیریتی در سالن های پرورش طیور کنترل شرایط زیستی است. کنترل شرایط پرورش ( دما و رطوبت و هوای تمیز ) ارتباط مستقیمی با رشد مولد ها دارد. به همین دلیل لازم است سیستم تهویه سالن های مرغداری به درستی انتخاب شود. برای آشنایی با انواع سیستم های تهویه و خرید سیستم تهویه مرغداری مناسب با ما همراه باشید.

خرید سیستم تهویه مرغداری با قیمت استثنایی

سیستم تهویه مرغداری چیست؟

سیستم تهویه مرغداری چیست؟از مهم ترین بخش های یک سالن پرورش، سیستم تهویه می باشد.
کنترل عوامل محیطی از قبیل میزان دی اکسید کربن و رطوبت و دما و اکسیژن همه برعهده سیستم تهویه یک مرغداری است.
در سالن های مرغداری علاوه بر استفاده از سیستم های تهویه صنعتی میتوان از پنجره های اینلت و پد سلولزی نیز استفاده کرد تا رطوبت و دمای هوای مناسب محیط مرغداری در فصول مختلف سال کنترل شود.
عملکرد پد سلولزی بدین صورت است که آب و رطوبت اضافی داخل سالن را جذب خود میکند تا محیط در سرما و گرما دمای یکسانی را داشته باشد.
و همچنین قابل ذکر است که استفاده از یک سیستم تهویه چه در مرغداری صنعتی و چه در مرغداری سنتی امری لازم است و عدم استفاده از آن خسارات جبران ناپذیری را به عمل می آورد.

تفاوت سیستم تهویه خانگی با سیستم تهویه صنعتی

تفاوت سیستم تهویه خانگی با سیستم تهویه صنعتیامروزه نه تنها متخصصان سلامت بلکه افراد عادی جامعه نیز نقش هوای سالم را در سلامتی انسان مهم و تاثیر گذار میدانند و توصیه میکنند که در طول روز هوای منزل نیز باید تغییر کند.
وظیفه سیستم های تهویه خانگی جابه جایی هوای خانه با هوای تازه خارج از منزل است تا هم کیفیت هوا تغییر کند و هم بهداشت فضا رعایت شود.
استفاده از سیستم های تهویه خانگی برای منازل ادارات و مغازه های تجاری امری ضروری است زیرا در هر محیطی حرکت و جریان هوا مورد با اهمیتی می باشد.
ولی سیستم تهویه صنعتی مناسب کارخانه ها کارگاه هایی است در تولیدات آنان ذرات معلق و آلودگی بسیار است و خرید سیستم تهویه مناسب در این مجموعه ها از الزامات می باشد.
ضمن اینکه سیستم تهویه خانگی با توجه به فضای پیش فرض ساختمان ها و خانه ها ابعاد کوچکتری دارند و به طبع قدرت مکش و تهویه پایین تری نسبت به سیستم تهویه صنعتی دارد.

موارد استفاده از سیستم تهویه مرغداری

موارد استفاده از سیستم های تهویه صنعتیدر واحد های صنعتی که نیاز است که هوای محیط به صورت دائمی و در فواصل زمانی کمی تغییر کند بهترین گزینه انتخاب سیستم تهویه صنعتی می باشد.
با توجه به نحوه عملکرد و ساختمان این هواکش ها که دارای پره های بزرگ و پهن شکل است و سرعت چرخش قابل کنترلی هم دارد میتوان جریان هوای یکنواختی را ایجاد کرد تا گاز های ناشی از احتراق و یا آلودگی محیط از سالن ها خارج شوند.
موارد استفاده از سیستم های تهویه صنعتی یا فن صنعتی بسیار است که در ادامه به آنان اشاره خواهیم نمود:

  • صنایع فلزی و فولادی
  • صنایع غذایی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع استخراجی (معادن)
  • کارگاه و کارخانجات تولی گچ و سیمان

بزرگترین نمایندگی خرید سیستم تهویه مرغداری در ایران

بزرگترین نمایندگی خرید سیستم تهویه مرغداری در ایرانحال که با مصارف و نحوه فرآیند هواکش ها بیشتر آشنا شدیم بهتر است بدانیم که تا چند دهه پیش یکی از مشکلات تهیه کردن سیستم های تهویه قیمت هواکش و فن بود که امروزه تولیدات بازارهای داخلی توانسته اند در این صنعت موفق عمل کنند و رقبای جدی بازار های خارجی باشند و مشتریان بتوانند با دسترسی مستقیم به تولیدکننده و حذف واسطه ها درصد قابل توجهی از هزینه های تمام شده ی خود را بکاهند و قدرت خرید بیشتری داشته باشند.
با افتخار یکی از بزرگترین مراکز خرید انواع سیستم تهویه در مرغداری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.
همانطور که در مقاله بالا با انواع سیستم تهویه در مرغداری آشنا شدیم اگر قصد خرید پنجره اینلت، پد سلولوزی، انواع جت هیتر و هواکش و فن با کیفیت در جه یک را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید.
این مرکز با بروز ترین خدمات و با کیفیترین محصولات و کمترین قیمت سیستم تهویه سالن های مرغداری و کارگاهی را به شما ارائه می نماید.

شما می توانید محصولات ما و دیگر تجهیزات مرغداری را را از طریق سایت morqdari.ir , sanatmorgh.ir ,morqsanat.ir تهیه نمایید